ekte nick Skrevet 23. mai 2012 Skrevet 23. mai 2012 Jeg lastet for noen uker siden inn et gratisprogramm på Mac som jeg ønsker å slette igjen. Da jeg hadde PC med Windows, var det lett å finne igjen slike programmer, jeg kunne velge å se dem i rekkefølge etter dato nedlastet, eller minst/mest brukte programmer, før jeg slettet dem. En slik liste klarer jeg ikke å finne på Mac. Jeg husker heller ikke akkurat hva programmet heter, men jeg vet at det var det jeg lastet inn sist. Kan noen hjelpe? 0 Siter
XbellaX Skrevet 23. mai 2012 Skrevet 23. mai 2012 Gå inn på programmer den pleier å ligge på skrivebordet, den inneholder alt av programmer du laster ned, så bare drar du den aktuelle til søppelbøtten. Om ikke du finner den der går du til Finder, på downloads, og henter den der. 0 Siter
Mrs D Skrevet 24. mai 2012 Skrevet 24. mai 2012 Er det et program, så ligger det der du installerte det, etter all sansynlighet i mappen som heter programmer. Om du ikke har gjort endringer, så ligger mappa i dock og har en A på seg. Når du finner det, så gjør du som XbellaX sier, drar det ned i papirkurven. Er det et program_tillegg_ må du inn på programmet det er installert i og avinstallere derfra. Forutsetningen for å slette programmer, enten det er Windows eller MacOS er uansett at du vet hva programmet heter. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.