Gjest fooled Skrevet 24. mai 2012 Skrevet 24. mai 2012 Hva gjør man dersom man har overført en pengesum til noen som har utgitt seg for å være et firma på nettet, men som i ettertid viser seg å være tull - og man ikke klarer å få kontakt med dem igjen. Firma i utlandet. 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 24. mai 2012 Skrevet 24. mai 2012 Trur ikke det er så mye annet å gjøre enn å ta lærdom av det... 0 Siter
Lillemus Skrevet 24. mai 2012 Skrevet 24. mai 2012 Hør med Forbrukerrådet om de har noen tips. Håper det ikke er så mye penger det er snakk om, for du kan sannsynligvis se langt etter dem. 0 Siter
Mandolaika Skrevet 24. mai 2012 Skrevet 24. mai 2012 Hør med Forbrukerrådet, evt. tips Økokrim og betal med kredittkort på nett neste gang. 0 Siter
XbellaX Skrevet 24. mai 2012 Skrevet 24. mai 2012 Du må stenge kortet, eller hva det heter. Ring din bank og forklar problemet, de vil sende deg nytt kort. Om ikke kan du risikere at firmaet tapper kontoen din. 0 Siter
megler Smekk Skrevet 24. mai 2012 Skrevet 24. mai 2012 Har du betalt med kredittkort, PayPal eller med bankoverføring? 0 Siter
Gjest fooled Skrevet 24. mai 2012 Skrevet 24. mai 2012 Har du betalt med kredittkort, PayPal eller med bankoverføring? Overføring fra nettbank, DNB visa kort. 0 Siter
XbellaX Skrevet 24. mai 2012 Skrevet 24. mai 2012 Overføring fra nettbank, DNB visa kort. Jeg tror ikke pengene dine er tapt men jeg kan ikke si det sikkert. Du må for all del kontakte din bank, trolig fylle ut et egenmeldings skjema. 0 Siter
megler Smekk Skrevet 24. mai 2012 Skrevet 24. mai 2012 Overføring fra nettbank, DNB visa kort. Anbefaler at du reklamerer til banken. Du finner et egenerklæringsskjema i nettbanken. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.