slabbedask Skrevet 24. mai 2012 Skrevet 24. mai 2012 ''Massedrapsmannen innrømmer for første gang at han bruker mye krefter på å holde masken når de overlevende forklarer seg. Forsvarerne bekrefter at Breivik sier han er sliten, og at han syntes dagens vitnemål var svært tøffe. - Han sa at dette var den verste dagen så langt, sier Odd Ivar Grøn til VG. Vitnemålene gjorde et sterkt inntrykk på massedrapsmannen, hevdet han i retten torsdag. - Det er min målsetning å ikke vise følelser. Jeg bruker mye energi på det. Men når jeg kommer hjem til Ila er jeg veldig sliten. I dag føler jeg meg nesten mentalt skadet etter å ha hørt disse vitnemålene, sa Breivik under sin kommentar.'' http://www.vg.no/nyheter/innenriks/22-juli/rettssaken/artikkel.php?artid=10070616 Holder monsteret på å sprekke? 0 Siter
Gjest billo Skrevet 24. mai 2012 Skrevet 24. mai 2012 Det oppleves nok trøttende for ham å måtte lytte til andre. 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 24. mai 2012 Skrevet 24. mai 2012 Tja, i følge linken din lurer Breivik selv på om han klarer å holde seg følelsesløs i ti uker, han tror det kommer til å kreve for mye energi. 0 Siter
Elis31 Skrevet 24. mai 2012 Skrevet 24. mai 2012 Tvilsomt. Skulle ønsker vår jord kunne bli frigjort fra det krypet der. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.