Gjest Elextra Skrevet 25. mai 2012 Skrevet 25. mai 2012 Jeg bare elsker denne sommervarmen :-)))) Helt fantastisk deilig er det! Skal på stranda med ungene etter jobb i dag (skal slutte klokka to). Syklet til jobb i dag i bare shorts og singlet. Fantastisk! Herlig! Vi kjører sørover om et par timer, og jeg satser på årets første sjøbad allerede i ettermiddag eller kveld :-D. 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 25. mai 2012 Skrevet 25. mai 2012 Jeg også elsker denne varmen - og vil gjerne ha den leeeenge. Men må innrømme at det ikke er huslige sysler som regjøring og slikt som står på prioriteringsliste nå i disse dager - kun klesvask som endelig kan tørkes ute. Rett ut på terrassen etter jobb. Men her på jobb er det ganske ubehagelig for tida - ventilasjonsanlegget er ikke blitt justert til sommer ennå - og skjer ikke før neste uke. Så her inne på kontoret er det passert 28 grader nå I dag blir det grillmat og en kald sommerøl 0 Siter
Gjest Svalt Skrevet 26. mai 2012 Skrevet 26. mai 2012 Skal kose meg i skyggen i helga. Liker fint vær og varme, men sitter ikke i sola. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.