Gå til innhold

Anbefalte innlegg

NRK3 akkurat nå viser damer med ekstrem PMS. I england tar de i de verste tilfellene og fjerner livmor og eggstokker. Jeg gad se noen gi DET tilbudet i Norge..

Jeg var hos gynekolog som bare ristet på hodet, sorry, finnes ingen behandling som virker, lev med det! Det var beskjeden jeg fikk..*hmf*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/379783-pinlige-sykdommer-p%C3%A5-tv/
Del på andre sider

Fortsetter under...

I USA fjerner de slimhinnen inne i livmora også så folk skal slippe å ha mensen.

Svi vekk ja. Det var på tapetet når jeg sleit som verst. Det er for de som sliter med massive blødninger. Men fjerning av eggstokker.. da kommer man i overgangsalder med en gang. Det er vel derfor man er restriktive.

Jeg skjønner jo det. Men jeg skjønner IKKE hvorfor PMS blir så stemoderlig behandlet.. det er et mareritt for de som plages.

Svi vekk ja. Det var på tapetet når jeg sleit som verst. Det er for de som sliter med massive blødninger. Men fjerning av eggstokker.. da kommer man i overgangsalder med en gang. Det er vel derfor man er restriktive.

Jeg skjønner jo det. Men jeg skjønner IKKE hvorfor PMS blir så stemoderlig behandlet.. det er et mareritt for de som plages.

Jeg har hatt veldig plagsom PMS sjøl, men jeg er ferdig med dritten ;). Takk og pris, jeg gikk rett i overgangsalderen etterat jeg fikk minstemann og det er er jeg så glad for.

Men jeg tror ikke man må ha spesielt store blødninger for å fjerne slimhinnen, men man må være sikker på at man ikke vil ha flere barn. Jeg har aldri hørt om det her hjemme. Jeg har ikke hørt om at man får mageplastikk her etter keisersnitt heller, men det kunne jeg godt tenkt meg var vanlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...