Gå til innhold

Hvor i verden skal du reise i sommer?

Anbefalte innlegg

Gjest Kiresom
Skrevet

Jeg har ikke høye krav. Jeg tenker meg et par dager i København.

Skrevet

Jeg skal også til Danmark, bortsett fra innenlandsturer.

Først Aarhus pga. fotballcup for junior, så Ebeltoft.

Hjemover tar vi Frederikshavn - Göteborg, så vi er forsåvidt i Sverige noen timer også.

Gjest prust
Skrevet

Vi skal til Vestlandet 1,5 uke. Håper vi får til noen dager i Danmark eller Sverige også, men det er ikke planlagt.

Skrevet

Vi skal holde oss i Norge i sommer, nærmere bestemt på sørlandet.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jeg skal på cruise i Middelhavet en uke, start og stopp i Barcelona, så det blir fem dager der også etter vi har gått i land.

Det er en stor gjeng som skal reise sammen på cruise, vi har slått sammen alle runde dager og andre begivenheter og tar en tur sammen for å feire.

Ferskenblomst
Skrevet

Skal til Australia i mars neste år, så det blir Norgessommer på oss i år. Men har noen innlagte dager på familiehytta, samt en tur til Tivoli i K.havn.

Gjest Tante Rødgrønn
Skrevet

Vestkysten av USA, Island, København, Uppsala i Sverige og Paris er det som foreløpig er bestemt.

Gjest Elextra
Skrevet

Foretrekker å reise utenlands til andre tider enn på sommeren. Den norske sommeren er så altfor kort og må nytes til fulle :-).

Så ferien blir kortreist, men den skal utvilsomt inneholde mye sjø og forhåpentlig også sol! :D

Gjest precis
Skrevet

København og Stockholm. Bor i Tønsberg, så er i grunnen "ferie" bare det om sommeren :)

mariaflyfly
Skrevet

Bare noen dager i Gøteborg og ei uke på hytta. Skal få pussa opp et bad hjemme i sommer.

Skrevet

Har vært i Malaga og Tyrkia allerede og skal til Budapest, Mallorca og Tyrkia igjen. :)

Gjest togli
Skrevet

Korfu!!!! Sammen med mine tre døtre og ei venninne med tre døtre på samme alder som mine:) To dager etter oss kommer eldstedatras bestevenninne med foreldre og lillebror til samme sted som oss :)

Skrevet

Nettopp vært i Kristiansand. Skal til Gjøvik. Skal også til Kreta. Mest skal jeg være hjemme og på hytta :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...