Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Har det samme selv.

Maurbokser. Da tar de med seg gifta til tua og da blir hele den slettet. Hvis du har tue i huset f.eks. så er det ønskelig å bli kvitt den.

Jeg hadde en maursti en gang og den utryddet jeg med støvsugeren, mer sånn panikkimpuls, men det funket.

Min x sverger til maurbokser og har god erfaring med det.

Har fått småmør på kjøkkenet på hytta nå, pluss at vi har dem i murtrappa der. Har kjøpt maurboks til kjøkkenet og granulert åte til trappa (den siste kan også blandes ut i vann og helles rundt)

Gjest Shira :o)

Nippon Maurmiddel:

http://farvehandel.no/ArticleImages/1019/img_1019_62_58526_m.jpg

Noen dråper på en papirlapp, men husk å ha den utilgjengelig for barn og dyr.

Maurbokser er også effektive, de er barne og dyresikre.

Begge deler er giftmiddel med søtning, slik at mauren tiltrekkes. De dør ikke med en gang, men drar giften med seg tilbake til tua.

Gjest Shira :o)

Jeg anbefaler Nippon maurmiddel på tube. Det er min erfaring at det virker bedre enn maurboksene, men da ligger maurgiften åpen, så du må være forsiktig hvis du har små barn eller husdyr.

Tuben er bedre ja.

I krig med mauren i år også, jeg er foreløpig vinner,for Nippon tuben står klar!

Annonse

Min mor hadde problemer med maur på kjøkkenet i flere år. De fleste maurmidler ble forsøkt, men maurene ble ikke helt borte. Men så fant hun ut at hun skulle få byttet bordkledningen, og stakkars snekkeren fikk sitt livs sjokk da ha så hvor mye maur som bodde i veggen. Han hadde aldri sett lignende. Utrolig at ikke flere maur hadde funnet veien inn på kjøkkenet. Et skadedyrutrydningsfirma ble kontaktet, og etter det har det ikke være en eneste maur å se inne.

Maur innendørs er ofte tegn på fukt i vegger eller tak, så du burde ha fårr sjekket nærmere hvordan tilstanden i veggene er.

Gjest Undesi

Min mor hadde problemer med maur på kjøkkenet i flere år. De fleste maurmidler ble forsøkt, men maurene ble ikke helt borte. Men så fant hun ut at hun skulle få byttet bordkledningen, og stakkars snekkeren fikk sitt livs sjokk da ha så hvor mye maur som bodde i veggen. Han hadde aldri sett lignende. Utrolig at ikke flere maur hadde funnet veien inn på kjøkkenet. Et skadedyrutrydningsfirma ble kontaktet, og etter det har det ikke være en eneste maur å se inne.

Maur innendørs er ofte tegn på fukt i vegger eller tak, så du burde ha fårr sjekket nærmere hvordan tilstanden i veggene er.

Hei,

Det er litt vel drastisk å begynne å rive ned kledningen synes jeg. Håper jeg kan bli kvitt dem med gift.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...