Gjest dårlig på dette Skrevet 25. mai 2012 Skrevet 25. mai 2012 Trenger ikke velge... ta alt Ja - egentlig kan jeg jo det 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 25. mai 2012 Skrevet 25. mai 2012 Asparges ja - det er kjempegodt. Men har egentlig aldri turt å lage det selv, fordi jeg ikke har visst hvordan de skal tilberedes. Men dette så jo enkelt ut Takk Brekk av nederste biten og skrell dem før koking 0 Siter
Mrs D Skrevet 25. mai 2012 Skrevet 25. mai 2012 Men hjemmelagde er direkte ekle uansett. Altfor mye majones og rømme i dem. DET kommer selvsagt an på hvordan man lager den. Er mye mer majones i den man får kjøpt enn i den jeg lager i alle fall. 0 Siter
Gjest Cinnamongirl Skrevet 27. mai 2012 Skrevet 27. mai 2012 Råstekte poteter. Kutt poteter opp i båter. (Forkok de gjerne i 5 minutt og så kjøler du dem hurtig ned). Så i ovnen (uansett om de er forkokt med olje/salt/pepper. Stekes i 15-20 minutt, vendes en gang eller to. Vi er ikke potetsalat mennesker så bruker råstekte poteter eller ris til grillmat... 0 Siter
jubalong70 Skrevet 28. mai 2012 Skrevet 28. mai 2012 Potetsalat eller stuede poteter foretrekker jeg 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 28. mai 2012 Skrevet 28. mai 2012 Takk for forslag - å tilberede potene slik har jeg aldri gjort Grillede poteter er kjempegodt, spesielt litt små poteter. Man MÅ ikke koke dem litt først, men det tar mye lengre tid på grillen om de er helt rå. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.