Gå til innhold

Hvor lenge er butikker oppe i morgen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Polet er stengt, det burde ikke komme som noen bombe, det er alltid stengt på Pinseaften.

Matbutikkene er jeg usikker på, de store har vel åpent til 18 sikkert.

Tror du skal lete lenge etter store matbutikker som stenger senere enn kl. 16 i morgen.

Vår lokale Kiwi har faktisk åpent til 23:00 i morgen. Remaen like ved stenger kl. 16. Store variasjoner tydeligvis.

Mange Kiwier er definert som storkiosker. Det blir noe annet. De kan f.eks. ha åpent hele påsken (og sikkert pinsen også, hvis de synes det lønner seg).

Annonse

Mange Kiwier er definert som storkiosker. Det blir noe annet. De kan f.eks. ha åpent hele påsken (og sikkert pinsen også, hvis de synes det lønner seg).

Neida, det er ikke Søndagsbutikken til Kiwi, men den vanlige og den er av helt normal butikkstørrelse, nå ser jeg at de stenger kl. 22 forresten. Søndagsbutikken holder åpent hver dag ellers i pinsen, 10-22.

Neida, det er ikke Søndagsbutikken til Kiwi, men den vanlige og den er av helt normal butikkstørrelse, nå ser jeg at de stenger kl. 22 forresten. Søndagsbutikken holder åpent hver dag ellers i pinsen, 10-22.

Da har de fått dispensasjon, eller så har Trondheim mindre strenge regler enn mange andre steder. Som jeg skrev, er det kommunalt regulert.

Jeg tror det vanligste er at det bare er små Kiwier og Bunnpriser o.l. som er åpne så sent på pinseaften. Men det er helt sikkert noen som kommer til å bli glade for å finne en stor, åpen matbutikk i morgen kveld...

Da har de fått dispensasjon, eller så har Trondheim mindre strenge regler enn mange andre steder. Som jeg skrev, er det kommunalt regulert.

Jeg tror det vanligste er at det bare er små Kiwier og Bunnpriser o.l. som er åpne så sent på pinseaften. Men det er helt sikkert noen som kommer til å bli glade for å finne en stor, åpen matbutikk i morgen kveld...

''Da har de fått dispensasjon, eller så har Trondheim mindre strenge regler enn mange andre steder. Som jeg skrev, er det kommunalt regulert.''

Da har de antagelig delt dagen slik at den ordinære butikken stenger kl. 16, men at de da åpner søndagsbutikken frem til kl. 22 tenker jeg.

mariaflyfly

Polet er stengt, det burde ikke komme som noen bombe, det er alltid stengt på Pinseaften.

Matbutikkene er jeg usikker på, de store har vel åpent til 18 sikkert.

Men hvem pokker tenker over at det er pinse, da? ;)

Jeg hadde tenkt meg på polet i morra, så da jeg leste dette for en time sida, heiv jeg meg i bilen for å få tak i to flasker Sancerre...

Men hvem pokker tenker over at det er pinse, da? ;)

Jeg hadde tenkt meg på polet i morra, så da jeg leste dette for en time sida, heiv jeg meg i bilen for å få tak i to flasker Sancerre...

Polet er alltid stengt hvis det er en Aften. Det spiller ingen rolle om det er jul, nyttår, påske eller pinse - er det aften, er det stengt.

Til og med ølsalget er redusert ;-)

http://vilduhapose.blogspot.com/2011_05_01_archive.html

mariaflyfly

Polet er alltid stengt hvis det er en Aften. Det spiller ingen rolle om det er jul, nyttår, påske eller pinse - er det aften, er det stengt.

Åh. Link til historien om Skillepinnen. Den er legendarisk!

Annonse

Ølsalget stenger 15 i morgen, etter hva jeg har lest.

Gjest Psyk av alt

Akkurat det sammen med kiwin her jeg bor.

Her har matbutikkene vanlige åpningstider (9-15).

Jøss, matbutikker som stenger klokka 15:00 på en lørdag til vanlig? Trodde et ikke eksisterte lenger, selv på små plasser. Her jeg bor er det tre matbutikker, og de stenger 20:00, 21:00 og 23:00 på lørdager. :D

I dag, pinsafta stengte de dog klokka 16:00.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...