Gå til innhold

Morfin hostesaft og alkohol

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Psyk av alt

Hun bør være svært forsiktig med alkohol og ikke ta kveld/natt dosen når hun kommer hjem.

Du burde nektet henne å drikke, selv om jeg vet at tenåringer (regner nesten med at hun er det siden hun gjør dette?) kan være strie.

Som nevnt nedenfor kan hun bli svært beruset av kombinasjonen og også veldig kvalm.

Gjest Lurer på det jeg

Jeg går ut ifra at det er en god grunn til at hun skal ta denne hostesaften? Er ikke hun gammel nok til å forstå at det hun ikke skal ta, er alkohol?

Hun er en fornuftig jente, så jeg unner henne en fest. Da får hun heller avstå fra hostesaften en dag. Hun har nok bare øvre luftveisinfeksjon på lik linje med resten av russen som har festet en del.

Gjest Psyk av alt

Hun er en fornuftig jente, så jeg unner henne en fest. Da får hun heller avstå fra hostesaften en dag. Hun har nok bare øvre luftveisinfeksjon på lik linje med resten av russen som har festet en del.

Det er greit å avstå fra å ta hostesaft og deretter ta seg en fest, saken er om hun har tatt hostesaft og deretter drikker.

Fint at hun egentlig ikke er syk da.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...