Gjest Lurer på det jeg Skrevet 25. mai 2012 Skrevet 25. mai 2012 Går det bra? Har en datter som er på fest i kveld og også egentlig skal ta hostesaft. Eller bør hun la være å ta hostesaften i kveld? 0 Siter
Gjest klelele Skrevet 25. mai 2012 Skrevet 25. mai 2012 Jeg går ut ifra at det er en god grunn til at hun skal ta denne hostesaften? Er ikke hun gammel nok til å forstå at det hun ikke skal ta, er alkohol? 0 Siter
Dorthe Skrevet 25. mai 2012 Skrevet 25. mai 2012 Hun bør i hvert fall være forsiktig med alkoholinntaket for man blir lett kvalm og mye fortere beruset når man blander alkohol og morfin. 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 25. mai 2012 Skrevet 25. mai 2012 Hun bør være svært forsiktig med alkohol og ikke ta kveld/natt dosen når hun kommer hjem. Du burde nektet henne å drikke, selv om jeg vet at tenåringer (regner nesten med at hun er det siden hun gjør dette?) kan være strie. Som nevnt nedenfor kan hun bli svært beruset av kombinasjonen og også veldig kvalm. 0 Siter
Gjest Lurer på det jeg Skrevet 25. mai 2012 Skrevet 25. mai 2012 Jeg går ut ifra at det er en god grunn til at hun skal ta denne hostesaften? Er ikke hun gammel nok til å forstå at det hun ikke skal ta, er alkohol? Hun er en fornuftig jente, så jeg unner henne en fest. Da får hun heller avstå fra hostesaften en dag. Hun har nok bare øvre luftveisinfeksjon på lik linje med resten av russen som har festet en del. 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 26. mai 2012 Skrevet 26. mai 2012 Hun er en fornuftig jente, så jeg unner henne en fest. Da får hun heller avstå fra hostesaften en dag. Hun har nok bare øvre luftveisinfeksjon på lik linje med resten av russen som har festet en del. Det er greit å avstå fra å ta hostesaft og deretter ta seg en fest, saken er om hun har tatt hostesaft og deretter drikker. Fint at hun egentlig ikke er syk da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.