Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre som har møtt personer med gul øyefarge? Traff ei dame som var turnuslege som hadde litt gulere, ikke så blodskutt som dette..

http://tywkiwdbi.blogspot.com/2009/10/reptilian-eye.html

Fascinerende...angrer på at jeg ikke kommenterte det, men da har jeg vel blitt sendt rett ned på psykiatrisk avdeling *lol*

Skrevet

Nei, det tror jeg ikke jeg har sett, men jeg synes ikke man skal kommentere andres utseende hvis det man har tenkt å si ikke er noe positivt. :)

Skrevet

Det er godt kjent av mennesker fra Isfolk-slekten, for det første har gule øyne og dessuten er vel bevandret innen legeyrket;-)

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Og hva var det fascinerende med den linken?

Ja, da er det ikke jeg som er trøtt og dum. Ser det er fler som ikke ser poenget med linken her.

Skrevet

Og hva var det fascinerende med den linken?

det ser ut som jeg har overvurdert intellektet til den generelle DOLer :-)

Bella Dotte
Skrevet

Når du sitter på fasiten, så kan det virke sånn :-) Gi oss et hint, da!

Skrevet

Fant du ut av navnet hennes eller? :)

Skrevet

Fant du ut av navnet hennes eller? :)

Navnet vet jeg, det står på reseptene jeg fikk av vedkommende. Det er en av de som mangler littt informasjon på den lista.

Bella Dotte
Skrevet

Navnet vet jeg, det står på reseptene jeg fikk av vedkommende. Det er en av de som mangler littt informasjon på den lista.

Nei?

Skrevet

Ja, det kan se slik ut - noe imot å komme med fasiten?

Skrevet

Fint at du er her og hever nivået da. :P

Hvis det å prøve å gjøre seg interessant ved å hinte om uvesentligheter er å være på høyt intellektuelt nivå, altså...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...