Gå til innhold

Sverige vant :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, det var låter som var adskillig dårligere enn vår. Selv liker jeg ikke vårt bidrag noe særlig, men ble overrasket over at den ble så utrolig dårlig likt.

''Selv liker jeg ikke vårt bidrag noe særlig, men ble overrasket over at den ble så utrolig dårlig likt.''

Ja, vår låt hadde i alle fall fart, rytme og et fyrverkeri av et sceneshow, og Tooji er sjarmerende, sympatisk og pen. Bare min mening.

Synes Kypros og Sverige hadde bra låter også.

Mange andre låter var mye verre enn vår, såh.... :-)

Skrevet

Du synes det er så ille, ja.

Jeg synes det er en del av underholdningen, at det er en del helt fantastisk rare bidrag, som man kan humre og le av.

''Jeg synes det er en del av underholdningen, at det er en del helt fantastisk rare bidrag, som man kan humre og le av.''

Enig! Bra underholdning er det, selv om musikken og framføringen er rævva. :P

Gjest Psyk av alt
Skrevet

''Selv liker jeg ikke vårt bidrag noe særlig, men ble overrasket over at den ble så utrolig dårlig likt.''

Ja, vår låt hadde i alle fall fart, rytme og et fyrverkeri av et sceneshow, og Tooji er sjarmerende, sympatisk og pen. Bare min mening.

Synes Kypros og Sverige hadde bra låter også.

Mange andre låter var mye verre enn vår, såh.... :-)

Enig med deg.

Gjest Psyk av alt
Skrevet

''Jeg synes det er en del av underholdningen, at det er en del helt fantastisk rare bidrag, som man kan humre og le av.''

Enig! Bra underholdning er det, selv om musikken og framføringen er rævva. :P

Hehe! Der fikk du sagt det gitt :-)

mariaflyfly
Skrevet

Norge bør holde seg til utøvende aktiviteter med klasse, og som de har muligheter til å hevde seg i. Vintersport, f.eks.

Det er helt utrolig at det går an å ha en slik lavmåls "konkurranse" med all verdens dårlige bidrag.

Amen!

Gjest nei takke meg til ass
Skrevet

Og den sangen hørte jeg ikke :(

Sovna før gp var ferdig :)

Men fikk med meg Cypros, den likte jeg.

Den norske var altfor homsete og arabisk... og ikke sang de rent heller.

Gjest zelda5
Skrevet

Er ikke det minste rart at Norge kom på sisteplass i hvertfall. Makan til møl som vi sendte...

Gjest Kayia
Skrevet

''Kuleste låt vant, og at vi kom nederst er som forventet all den tid vi sendte en old fashion låt''

Hadde den vært "moderne" i 2009?

Neppe? Men tross alt var det den beste av de norske bidragene, så der ligger nok den _egentlige_ utfordringen hehe...

Skrevet

Jeg syns det var langt unna at den svenske sangen var best. Ikke syns jeg den norske var dårligst av de som kom til finalen heller. Syns nivået på sangene generelt var heller dårlig og heia stort på de som kom på andreplass.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...