Gå til innhold

Pinse

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 123
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

22

• laban

4

• Mrs D

4

• Louis Cyphre

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest prust

Er det vanlig hos dere å henge underbukser ut til tørk på hverdager`?

''Er det vanlig hos dere å henge underbukser ut til tørk på hverdager`?''

Jeg henger ut alt vårt tøy til tørk når det er tørkevær - håndklær, sengetøy, vanlige plagg, underbukser og BHer. Tørkestativet står i vår hage bak våre hekker, og ikke mye av det er synlig for andre. Regner med at de fleste som tross hekker mm ser tøyet vårt, har sett undertøy før.

Men jeg pleier fatkisk å henge undertøyet innerst mot stangea, og de større plaggene/tingene lenger ute - men det er vel egentlig mest fordi det er praktisk.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/379845-pinse/page/7/#findComment-3345181
Del på andre sider

Louis Cyphre

Ingen med vettet i behold tror bokstavelig på jomfrufødsel. Det å tro på symbolikken er noe helt annet.

Merkelig greie å trekke frem jomfrufødsel i en diskusjon om klesvask.

''Ingen med vettet i behold tror bokstavelig på jomfrufødsel. ''

Ingen med vettet i behold beskjenner seg til overtro.

''Merkelig greie å trekke frem jomfrufødsel i en diskusjon om klesvask.''

*Knegg* Ja, det er merkelig, og akkurat det får du ta opp med deg selv. Det var nemlig du som trakk dette inn i diskusjonen om klesvask.

Sitat: "Jeg tror ikke et eneste øyeblikk på jomfrufødsel, men anser meg som kristen for det."

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/379845-pinse/page/7/#findComment-3345292
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...