Mrs D Skrevet 28. mai 2012 Skrevet 28. mai 2012 Ja, dem vil ha fri for å henge ut klærne, etter først å ha brukt motorsaga og gressklipperen. ;-) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 29. mai 2012 Skrevet 29. mai 2012 ''Jeg liker ikke å ha tøy ute på helligdager, og synes ikke noe om at andre gjør det heller.'' Jøss, visste ikke at min gamle ekssvigermor var aktiv på DOL. *flire* 0 Siter
Gjest prust Skrevet 29. mai 2012 Skrevet 29. mai 2012 Er det vanlig hos dere å henge underbukser ut til tørk på hverdager`? ''Er det vanlig hos dere å henge underbukser ut til tørk på hverdager`?'' Jeg henger ut alt vårt tøy til tørk når det er tørkevær - håndklær, sengetøy, vanlige plagg, underbukser og BHer. Tørkestativet står i vår hage bak våre hekker, og ikke mye av det er synlig for andre. Regner med at de fleste som tross hekker mm ser tøyet vårt, har sett undertøy før. Men jeg pleier fatkisk å henge undertøyet innerst mot stangea, og de større plaggene/tingene lenger ute - men det er vel egentlig mest fordi det er praktisk. 0 Siter
Louis Cyphre Skrevet 29. mai 2012 Skrevet 29. mai 2012 Ingen med vettet i behold tror bokstavelig på jomfrufødsel. Det å tro på symbolikken er noe helt annet. Merkelig greie å trekke frem jomfrufødsel i en diskusjon om klesvask. ''Ingen med vettet i behold tror bokstavelig på jomfrufødsel. '' Ingen med vettet i behold beskjenner seg til overtro. ''Merkelig greie å trekke frem jomfrufødsel i en diskusjon om klesvask.'' *Knegg* Ja, det er merkelig, og akkurat det får du ta opp med deg selv. Det var nemlig du som trakk dette inn i diskusjonen om klesvask. Sitat: "Jeg tror ikke et eneste øyeblikk på jomfrufødsel, men anser meg som kristen for det." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.