Gå til innhold

Hjelp til engelsk sitat:

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

''The best advice I have for you is: When you ride the horse in the direction it's going, life becomes effortless.''

Livet er mye enklere hvis du ikke er kjerringa mot strømmen.

Litt mer bokstavelig: Mitt beste råd til deg er: Hvis du ikke forsøker å forandre retningen til hesten du rir, så blir livet veldig mye lettere.

Altså, aksepter ting som de er.

Med vennlig hilsen

Gjest Litt usikker!

''The best advice I have for you is: When you ride the horse in the direction it's going, life becomes effortless.''

Litt mer bokstavelig: Mitt beste råd til deg er: Hvis du ikke forsøker å forandre retningen til hesten du rir, så blir livet veldig mye lettere.

Med vennlig hilsen

Takk for kjapt svar!

Gjest Tante Rødgrønn

Med vennlig hilsen

''Altså, aksepter ting som de er.''

Klesvasken i hagen til naboen?

Annonse

Javisst.

Helt uproblematisk de fleste av årets 365 dager. Men jeg håper mine naboer tar litt hensyn når mine barn konfirmeres. ;-)

Da er det viktig at du spør dem pent på forhånd (ikke forlanger, bare forklare situasjonen). De har ingen plikt til å etterkomme det (og det er ikke sikkert gjestene dine vil tenke over klesvask hos naboen engang, selv om du gjør det), men som sagt, spør pent på forhånd om det er mulig for dem å vente med å hente opp klesvasken til etter selskapets slutt.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...