Gjest Litt usikker! Skrevet 28. mai 2012 Skrevet 28. mai 2012 Følgende sitat ble sendt meg fra en engelsktalende venninne, men jeg skjønner ikke hva hun mener! Kan noen hjelpe meg. ''The best advice I have for you is: When you ride the horse in the direction it's going, life becomes effortless.'' På forhånd takk ) 0 Siter
Sør Skrevet 28. mai 2012 Skrevet 28. mai 2012 ''The best advice I have for you is: When you ride the horse in the direction it's going, life becomes effortless.'' Livet er mye enklere hvis du ikke er kjerringa mot strømmen. Litt mer bokstavelig: Mitt beste råd til deg er: Hvis du ikke forsøker å forandre retningen til hesten du rir, så blir livet veldig mye lettere. Altså, aksepter ting som de er. Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest Litt usikker! Skrevet 28. mai 2012 Skrevet 28. mai 2012 ''The best advice I have for you is: When you ride the horse in the direction it's going, life becomes effortless.'' Livet er mye enklere hvis du ikke er kjerringa mot strømmen. Litt mer bokstavelig: Mitt beste råd til deg er: Hvis du ikke forsøker å forandre retningen til hesten du rir, så blir livet veldig mye lettere. Altså, aksepter ting som de er. Med vennlig hilsen Takk for kjapt svar! 0 Siter
Gjest Tante Rødgrønn Skrevet 28. mai 2012 Skrevet 28. mai 2012 ''The best advice I have for you is: When you ride the horse in the direction it's going, life becomes effortless.'' Livet er mye enklere hvis du ikke er kjerringa mot strømmen. Litt mer bokstavelig: Mitt beste råd til deg er: Hvis du ikke forsøker å forandre retningen til hesten du rir, så blir livet veldig mye lettere. Altså, aksepter ting som de er. Med vennlig hilsen ''Altså, aksepter ting som de er.'' Klesvasken i hagen til naboen? 0 Siter
Gjest sangsol Skrevet 28. mai 2012 Skrevet 28. mai 2012 ''Altså, aksepter ting som de er.'' Klesvasken i hagen til naboen? Javisst. Helt uproblematisk de fleste av årets 365 dager. Men jeg håper mine naboer tar litt hensyn når mine barn konfirmeres. ;-) 0 Siter
Gjest Tante Rødgrønn Skrevet 28. mai 2012 Skrevet 28. mai 2012 Javisst. Helt uproblematisk de fleste av årets 365 dager. Men jeg håper mine naboer tar litt hensyn når mine barn konfirmeres. ;-) `På lørdager eller søndager? 0 Siter
Gjest sangsol Skrevet 28. mai 2012 Skrevet 28. mai 2012 `På lørdager eller søndager? Ja,uansett om konfirmasjon blir lørdag eller søndag. 0 Siter
Gjest Tante Rødgrønn Skrevet 28. mai 2012 Skrevet 28. mai 2012 Ja,uansett om konfirmasjon blir lørdag eller søndag. Hvorfor diskuterer vi konfirmasjon i denne tråden? 0 Siter
Gjest sangsol Skrevet 28. mai 2012 Skrevet 28. mai 2012 Hvorfor diskuterer vi konfirmasjon i denne tråden? Hverken konfirmasjon eller klesvask hører vel hjemme under tema engelsk sitat. ;-) 0 Siter
Gjest Tante Rødgrønn Skrevet 28. mai 2012 Skrevet 28. mai 2012 Hverken konfirmasjon eller klesvask hører vel hjemme under tema engelsk sitat. ;-) Det kan godt være sitater som henviser til konfirmasjoner eller klesvask;-) 0 Siter
Sør Skrevet 28. mai 2012 Skrevet 28. mai 2012 ''Altså, aksepter ting som de er.'' Klesvasken i hagen til naboen? Enig! (Det var ikke jeg som laget problemer for meg selv vedr. naboens klesvask!) Med vennlig hilsen 0 Siter
nick Skrevet 28. mai 2012 Skrevet 28. mai 2012 Det betyr at dersom du rir en annen vei enn hesten, så ramler du av. Sånt kan gjøre fryktelig vondt! 0 Siter
ekte nick Skrevet 28. mai 2012 Skrevet 28. mai 2012 Javisst. Helt uproblematisk de fleste av årets 365 dager. Men jeg håper mine naboer tar litt hensyn når mine barn konfirmeres. ;-) Da er det viktig at du spør dem pent på forhånd (ikke forlanger, bare forklare situasjonen). De har ingen plikt til å etterkomme det (og det er ikke sikkert gjestene dine vil tenke over klesvask hos naboen engang, selv om du gjør det), men som sagt, spør pent på forhånd om det er mulig for dem å vente med å hente opp klesvasken til etter selskapets slutt. 0 Siter
Gjest Litt usikker! Skrevet 28. mai 2012 Skrevet 28. mai 2012 Det betyr at dersom du rir en annen vei enn hesten, så ramler du av. Sånt kan gjøre fryktelig vondt! Tusen takk for oppklaring ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.