Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er så sliten og drittlei av å kjøre bil. Vi er i transportfasen med de to eldste, og de to yngste kommer sigende etter snart.

Jeg kjører omkring 160 mil pr mnd, og i det siste 60 mil oppå det av forskjellige grunner.

Kanskje derfor jeg sliter med rygg og bein...

Kjører du mye på en mnd? Jeg har også en ganske ny bil, men den er dau og girene er så "korte" at jeg må gire H E L E tida. Uuuuuutroooolig slitsomt kjedelig.

*møkklei*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/379872-lei-av-%C3%A5-kj%C3%B8re/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Elextra

Nei, jeg kjører vel rundt max 1000 km. i måneden + en og annen helgetur på hytta (tot ca 300 km), så skal ikke klage. Har dessuten automatgir.

Nei, jeg kunne ikke bodd i grisgrendte strøk - heller trangbodd i/nær byen.

Er nok egentlig nærmere 500 enn 1000 km pr måned (+ noen helgeturer, men da kjører mannen mest).

Flimmer1365381250

Kjører rundt 200 mil i måneden, som oftest mer. Og jeg har en gammel bil som ikke fungerer ordentlig, og er fikset med både teip og lim... Det tar på :/ Men forhåpentligvis ramler det inn noen lottomillioner eller lignende på kontoen snart, så man kan kjøpe seg nytt :)

Nesten ti mil daglig. Det er altfor mye tid i bilen, bare for å komme til og fra. Jeg er lei av å kjøre, og jeg hater å bruke så mye tid på å ta meg dit jeg må være. Ikke så mye jeg får gjort med det her og nå, dessverre. Jeg prøver å ikke tenke så mye på det.

Føler veldig med deg!

Vi er så heldige at vi slipper å kjøre noe særlig på ungene. Vi bor 1 km fra sentrum i den lille byen vår, så de to eldste går til det meste.

Minstemann kjøres om han skal noen steder, men det vil jo også endre seg etterhvert som han blir eldre.

Vi kjører og henter selvsagt når det er mørkt og/eller sent ;)

Svigerinna mi bor omtrent i bilen. De bor 25 minutters kjøring fra byen, uten kollektivtilbud. De har 3 unger som alle er med på aktiviteter i byen. Den ene 4 ganger i uka!

Både hun og mannen jobber i byen, så det blir kjøring hjem, hente 1-2-3 barn, kjøre til byen, vente, kjøre hjem. Uff, jeg blir sliten bare av å tenke på det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...