Gå til innhold

"Den lille død"

Anbefalte innlegg

Gjest Oksen Ferdinand

Hvorfor er det så mange idiotiske "ordtak"? Jeg har jo den leie uvanen å vokne frisk og rask neste dag uten å føle meg svekket,snarere tvert imot! 24 timer eldre,men bedre enn i går kveld!

Dette er det mest idiotiske utsagnet jeg har hørt "Om ingen kan høre at treet faller,hvordan vet man da at det lager lyd?"

Jeg hører alle slags lyder ute i skogen,og lurer veldig på hvem det er som står der ute og kikker etter mennesker,slik at han kan dempe lyden om ingen finnes.Så det er helt greit at elgen får ei furu i knollen og dør av det? Idioti!

Tidsreiser og paralelle universer/jordkloder.Bare tull.

Men jeg tror på aliens,og at modere menensker er hybrider mellom Homo Erectus og en type aliens med høy iq og mye kunnskap.

Desverre har indianerne i skogen ikke blitt informert om vår eksistens,så de skyter gjerne piler mot "store fugler som bråker fært" Man kan tydelig se den gjennomsiktige magen og at denne fuglen har svelget en mann eller to.

Nå er pinsen over,og det er ingen helligdager før julaften!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/379875-den-lille-d%C3%B8d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...