smurf78 Skrevet 30. mai 2012 Skrevet 30. mai 2012 Gir planleggingsdager i barnehagen rett på fri med lønn? 0 Siter
Gjest EvyM Skrevet 30. mai 2012 Skrevet 30. mai 2012 Bare hvis du har det i tariffavtalen. Vet noen få har det. 0 Siter
annegunn Skrevet 30. mai 2012 Skrevet 30. mai 2012 Bare hvis du har det i tariffavtalen. Vet noen få har det. Jeg har tre pr år 0 Siter
Gjest hmmmmmmmmmmmms Skrevet 30. mai 2012 Skrevet 30. mai 2012 Bare hvis du har det i tariffavtalen. Vet noen få har det. Det visste jeg ikke, har brukt feriedager jeg til nå.... Jeg jobber i LO stat, vet du om vi har rett på det? Må se om jeg finner reglene. 0 Siter
AAA Skrevet 30. mai 2012 Skrevet 30. mai 2012 Jeg ser noen her sier de har det i tariffavtalen sin. Jeg har aldri hørt om sånne avtaler før, men for all del, de finnes sikkert. Vi har ikke. Privat næringsliv, mellomstor bedrift. 0 Siter
Angustia Skrevet 30. mai 2012 Skrevet 30. mai 2012 Det visste jeg ikke, har brukt feriedager jeg til nå.... Jeg jobber i LO stat, vet du om vi har rett på det? Må se om jeg finner reglene. Jeg har arbeidserfaring fra stat, fylkeskommeune, kommune og privat sektor, har aldri opplevd at planleggingsdager gir rett til fri med lønn. Velferdspermisjon uten lønn, feriedag eller "flexidag" har vært en kurant løsning. Men som andre skriver, er det sikkert ulike avtaler rundt dette. 0 Siter
Gjest Tatjana Skrevet 31. mai 2012 Skrevet 31. mai 2012 Jeg har aldri hørt om noen som har det. Men for oss er det veldig greit, for ungene går på skolen og her åpner de SFO på slike dager. Så da kan vi kjøpe en dag der, også om ungene ikke går der til vanlig. Da de gikk i barnehagen stilte svigermor opp, som oftest. 0 Siter
Gjest EvyM Skrevet 31. mai 2012 Skrevet 31. mai 2012 Det visste jeg ikke, har brukt feriedager jeg til nå.... Jeg jobber i LO stat, vet du om vi har rett på det? Må se om jeg finner reglene. Nei - jeg kan ikke alle tariffavtaler :-) Men har vært borti en der det stod. Det var ikke i staten. De aller fleste avtalene jeg har lest har ikke dette. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 1. juni 2012 Skrevet 1. juni 2012 Jeg har aldri hørt om noen som får fri med lønn på planleggingsdager. 0 Siter
Gjest Nickløsheletida Skrevet 1. juni 2012 Skrevet 1. juni 2012 Nei, det må du bruke feriedager til, eventuelt ta avspasering hvis du har mulighet. 0 Siter
Gjest Flere av oss Skrevet 1. juni 2012 Skrevet 1. juni 2012 Det visste jeg ikke, har brukt feriedager jeg til nå.... Jeg jobber i LO stat, vet du om vi har rett på det? Må se om jeg finner reglene. Hei kollega ! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.