EnolaGay Skrevet 30. mai 2012 Skrevet 30. mai 2012 Jeg har kjøpt torsk type findus fish & chrisp til middag for første gang. Og lurer på om man kan legge den i langpanne og steke inni ovnen istedet for på stekepanna? Og må jeg i så fall ha folie over? Nei? 0 Siter
laban Skrevet 30. mai 2012 Skrevet 30. mai 2012 Jeg tror bestemt at jeg har stekt disse i ovn. Jeg la dem bare på bakepapir. Snu dem etpar ganger underveis. 0 Siter
EnolaGay Skrevet 30. mai 2012 Forfatter Skrevet 30. mai 2012 Jeg tror bestemt at jeg har stekt disse i ovn. Jeg la dem bare på bakepapir. Snu dem etpar ganger underveis. Så enkelt! :0) Supert. Håper de smaker bra og da. 0 Siter
-ssi Skrevet 30. mai 2012 Skrevet 30. mai 2012 Steiker dem alltid i ovnen slik det står på pakken. Ikke nødvendig å snu dem under steikingen. I panne har de lett for å bli svarte utenpå og rå inni når jeg steiker dem... 0 Siter
EnolaGay Skrevet 30. mai 2012 Forfatter Skrevet 30. mai 2012 Steiker dem alltid i ovnen slik det står på pakken. Ikke nødvendig å snu dem under steikingen. I panne har de lett for å bli svarte utenpå og rå inni når jeg steiker dem... Nam nam de var kjempegode! Men jeg tror vi har lurt oss selv grundig om vi nå tenkte at vi spiste en sunn middag! Hehehe 0 Siter
jubalong70 Skrevet 30. mai 2012 Skrevet 30. mai 2012 Jeg steker dem alltid i form i ovnen, uten folie over. Nam, nam - vi skal ha i morgen 0 Siter
EnolaGay Skrevet 30. mai 2012 Forfatter Skrevet 30. mai 2012 Jeg steker dem alltid i form i ovnen, uten folie over. Nam, nam - vi skal ha i morgen Ja til og med ungene maulet. Men de er ikke sunne vel..? 0 Siter
jubalong70 Skrevet 30. mai 2012 Skrevet 30. mai 2012 Ja til og med ungene maulet. Men de er ikke sunne vel..? Neeei, ikke så veldig. Men gode 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.