Gå til innhold

Hva er det med Justin Bieber?

Anbefalte innlegg

Gjest mannen sin

Jentene er helt hysteriske og de står i hopetall ved operabygget fordi han muligensk skal holde en konsert der i kveld. Jeg ser han er 18 år, men jeg trodde han var 14 eller noe. Ser ut som en liten guttunge. Hva er det med han? For han kan jo knapt synge....det må være et eller annet galt med unge jenter nå om dagen?.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/379935-hva-er-det-med-justin-bieber/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• trollemor;o)

9

• Dorthe

7

• jubalong70

6

• megler Smekk

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest maiapril

Dattera mi på tolv er litt sur på meg nå fordi jeg nektet henne å ta toget innover til Oslo med et par venninner for å se og høre på ham. Jeg kunne jo ikke tillate det, så nå er jeg en litt upopulær mamma. ;)

Jeg tenker med gru på alle de unge jentene som har stått der i timesvis i sola for å vente på ham. Får de i seg nok drikke? Hva med mat? Tenk å stå rett opp og ned i solsteika sånn i flere timer... Noen har vært der siden halv to i natt... Det vil garantert bli besvimelser og jenter som må kjøres til sykehus. Og hva med trengsel? Det har skjedd andre steder at folk har blitt klemt ihjel eller tråkket ihjel. :(

Annonse

Gjest mannen sin

Han får jo nesten Tooji til å se heterofil ut...tror mange jenter kan bli skuffa her. Merkelig dette her, tenk om vi gutter plutselig skulle bli så gira på damer som ser ut som menn...Møystad Engseth eller noe lignende....det skulle tatt seg ut :)

Justin har en flott sangstemme, men jeg synes ikke den får komme til sin rett i mange av sangene han synger.

(Ja, jeg vet dette veldig godt, fordi vi har en helfrelst 11-åring i huset ;))

Han har et utrolig musikalsk talent, men jeg får inntrykk av at han blir "spist opp" av bransjen rundt ham. Håper han ikke blir helt ødelagt.

Tilstanden i Oslo nå er vel omtrent som da Beatles drev på som værst. Men jeg forstår meg ikke på de som sender ungene sine alene...

Han får jo nesten Tooji til å se heterofil ut...tror mange jenter kan bli skuffa her. Merkelig dette her, tenk om vi gutter plutselig skulle bli så gira på damer som ser ut som menn...Møystad Engseth eller noe lignende....det skulle tatt seg ut :)

Han har nå vært sammen med Selena Gomez i flere år...

http://www.selenagomez.com/

Gjest sangsol

Justin har en flott sangstemme, men jeg synes ikke den får komme til sin rett i mange av sangene han synger.

Han har et utrolig musikalsk talent, men jeg får inntrykk av at han blir "spist opp" av bransjen rundt ham. Håper han ikke blir helt ødelagt.

Tilstanden i Oslo nå er vel omtrent som da Beatles drev på som værst. Men jeg forstår meg ikke på de som sender ungene sine alene...

''Men jeg forstår meg ikke på de som sender ungene sine alene...''

Enig.

Jeg har også gjort meg noen tanker om dette å slippe små barn ut alene... Ser vi har noen i gata som lar barnet være mye på yttersiden alene. Neppe mer enn 4 år, det barnet. Det går selvsagt fint. Men jeg tenker at sånn rent statistisk, så er det vel de "frie" barna som oftest havner i ulykker?

''Men jeg forstår meg ikke på de som sender ungene sine alene...''

Enig.

Jeg har også gjort meg noen tanker om dette å slippe små barn ut alene... Ser vi har noen i gata som lar barnet være mye på yttersiden alene. Neppe mer enn 4 år, det barnet. Det går selvsagt fint. Men jeg tenker at sånn rent statistisk, så er det vel de "frie" barna som oftest havner i ulykker?

Tja, jeg er i grunnen for å la barna være så frie som mulig så lenge det er rimelig trygt. Men hva som anses som rimelig trygt varierer jo.

Her vi bor er det helt greit å la 3-åringene gå rundt i nabolaget alene, andre steder ville jo det være å be om katastrofe.

Jeg tror at så lenge barna får anledning til å vurdere noen farer selv, så blir de flinkere med risikovurderinger når de blir eldre også. Men igjen, det kommer så veldig an på situasjonen, stedet og ikke minst barnet selv.

Men, å sende 11-12-åringer alene i Oslo-gryta når Justin Bieber kommer, det mener jeg er uforsvarlig. For meg er det en selvfølge det som skjer nå (basert på hvordan min 11-åring er fullstendig oppslukt av gutten ;)).

Jeg stiller meg også kritisk til Universals håndtering av dette. De burde også forutsett at det kom til å bli totalt kaos, og ikke operert med slikt hemmelighetskremmeri. Hadde fansen visst hvor det skulle være, og når, så kunne de ha forberedt seg bedre.

Uff, føler med de stakkarene som står bom fast midt i mengden uten mat og drikke :(

Annonse

trollemor;o)

Justin Bieber er både dyktig, proff til fingerspissene, og har potensial til å bli like stor som Justin Timberlake/ Michael Jackson dersom han overlever tjueårene. At du, jeg - og sikkert 99% av oss på dol ikke er i målgruppen får så være... ;-)

Sammenligner du Justin Bieber med Michael Jacksen??????? Etter min mening er du laaaaaaangt utpå jordet. langt langt laaaaaangt utpå !!

"Men jeg forstår meg ikke på de som sender ungene sine alene..."

Minner om da jeg var ung. Ei venninne av meg hadde ei mor som nektet henne å gå på en konsert hun absolutt ville gå på. Hun ble selvsagt dritsur, og stengte seg inne på rommet sitt. Så tok hun saken i egne hender, og hoppet ut vinduet, haiket til byen og gikk på konsert. Hun var 13 år den gang.

Jeg var på nippet til å stikke av selv også en gang, men så inngikk jeg kompromiss med foreldrene mine istedet.

Gjest Kayia

Sammenligner du Justin Bieber med Michael Jacksen??????? Etter min mening er du laaaaaaangt utpå jordet. langt langt laaaaaangt utpå !!

Bare vent! :) Det er alltid ville tilstander der han ferdes, han er dyktig, behersker det han holder på med og blir etterhvert voksen. JB treffer folkemengden på en måte det er en stund siden vi har sett faktisk.

"Men jeg forstår meg ikke på de som sender ungene sine alene..."

Minner om da jeg var ung. Ei venninne av meg hadde ei mor som nektet henne å gå på en konsert hun absolutt ville gå på. Hun ble selvsagt dritsur, og stengte seg inne på rommet sitt. Så tok hun saken i egne hender, og hoppet ut vinduet, haiket til byen og gikk på konsert. Hun var 13 år den gang.

Jeg var på nippet til å stikke av selv også en gang, men så inngikk jeg kompromiss med foreldrene mine istedet.

Jeg har absolutt ikke noe problemer med å forstå at småjentene har vanvittig lyst til å se ham. Og det er sikkert noen som har stukket av i det mylderet, ja :)

Jeg hadde likevel absolutt ikke godtatt at mine hadde dratt alene til Oslo - selv uten Justin Bieber der ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...