Gå til innhold

Hva er det med Justin Bieber?

Anbefalte innlegg

Gjest gryntgrynt
Skrevet

Jeg synes han lager fengende låter, gjerne med tekster tenåringsjenter kan relatere seg til. Han synger greit, danser bra og ser i tillegg bra ut. Nødt til å bli ville tilstander og det er det jo :)

• Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• trollemor;o)

9

• Dorthe

7

• jubalong70

6

• megler Smekk

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Tante Rødgrønn
Skrevet

Sammenligner du Justin Bieber med Michael Jacksen??????? Etter min mening er du laaaaaaangt utpå jordet. langt langt laaaaaangt utpå !!

Hvor gammel er du?

Skrevet

Justin har en flott sangstemme, men jeg synes ikke den får komme til sin rett i mange av sangene han synger.

(Ja, jeg vet dette veldig godt, fordi vi har en helfrelst 11-åring i huset ;))

Han har et utrolig musikalsk talent, men jeg får inntrykk av at han blir "spist opp" av bransjen rundt ham. Håper han ikke blir helt ødelagt.

Tilstanden i Oslo nå er vel omtrent som da Beatles drev på som værst. Men jeg forstår meg ikke på de som sender ungene sine alene...

Hvordan i all verden hadde du klart å stoppe dattera di hvis hun hadde bestemt seg og vært noen år eldre?

trollemor;o)
Skrevet

Hvor gammel er du?

haha, jeg er over 40 ;-) Skjønner at jeg ikke er i målgruppen,men Michael Jackson er i en heeeelt annen divisjon hva musikk angår.

Om han blir like populær kan godt tenkes, men...

trollemor;o)
Skrevet

Bare vent! :) Det er alltid ville tilstander der han ferdes, han er dyktig, behersker det han holder på med og blir etterhvert voksen. JB treffer folkemengden på en måte det er en stund siden vi har sett faktisk.

Ja, mulig han blir like populær, men musikalsk kan han ikke sammenlignes med MJ

Gjest Tante Rødgrønn
Skrevet

haha, jeg er over 40 ;-) Skjønner at jeg ikke er i målgruppen,men Michael Jackson er i en heeeelt annen divisjon hva musikk angår.

Om han blir like populær kan godt tenkes, men...

Du beskriver din smak og den gjelder ikke for alle. Justin Bieber appellerer ikke til din alder.

Gjest Tante Rødgrønn
Skrevet

Det tror jeg ikke du har noen greie på. Jeg nærmer meg 60;-)

Gjest Kayia
Skrevet

Musikk er ingen absolutt vitenskap så akkurat dét avgjør hverken du eller jeg ;-)

trollemor;o)
Skrevet

Musikk er ingen absolutt vitenskap så akkurat dét avgjør hverken du eller jeg ;-)

haha, det finnes godt håndtverk og dårlig håndtverk innen musikk! Jeg er utdannet i innen musikk og vet mye om dette. MEN, det betyr ikke at det dårlige håndtverket ikke blir godt likt. Smaken er som baken ;-)

trollemor;o)
Skrevet

Det tror jeg ikke du har noen greie på. Jeg nærmer meg 60;-)

Som jeg skrev til Kayia så finnes det godt og dårlig håndtverk også innen musikk. Ja, jeg er utdannet innen musikk, så jeg har nok litt mer greie på dette enn feks deg ;-)

Men jeg vet at smaken er som baken og at ikke alle liker den samme musikken. Så jeg sier ikke at JB kommer til å bli like stor som MJ, men jeg betviler at han kommer på MJ`s musikalske nivå.

Fornøyd nå?

Skrevet

haha, det finnes godt håndtverk og dårlig håndtverk innen musikk! Jeg er utdannet i innen musikk og vet mye om dette. MEN, det betyr ikke at det dårlige håndtverket ikke blir godt likt. Smaken er som baken ;-)

Hehe akkurat som i Norsk kunstverden. Om du selger for en milliard og lever av bildene dine. Så er du ikke "ekte kunstner" å regne, og får ikke stille ut på de fancy stedene... Snobbene! :0)

Skrevet

Hvordan i all verden hadde du klart å stoppe dattera di hvis hun hadde bestemt seg og vært noen år eldre?

Siden jeg bor 700 km unna Oslo, så skal det litt til å snike seg vekk ;)

Neida, jeg vet jo at man ikke kan sperre dem inne. Men jeg vet også at det er mange som har gitt 12-åringer tillatelse til å dra til Oslo. Skulke skolen, være der hele dagen osv, uten voksentilsyn. Det synes ikke jeg er greit i det hele tatt.

Gjest Kayia
Skrevet

''MEN, det betyr ikke at det dårlige håndtverket ikke blir godt likt. Smaken er som baken ;-)'' Nettopp :) Ta punken forreksempel, det er ikke akkurat håndtverket som var årsak til punkens rolle på 70-tallet, og dens påvirkning på rocken er jo udiskutabel.

JB er ikke noe for meg, det er heller ikke lagd for meg, men jeg har ingen problemer med se hvilken effekt karen har på omgivelsene dette er skapt for :)

Gjest Cinnamongirl
Skrevet

Hvordan definerer du å kunne synge lurer jeg på da?

megler Smekk
Skrevet

Jeg synes han lager fengende låter, gjerne med tekster tenåringsjenter kan relatere seg til. Han synger greit, danser bra og ser i tillegg bra ut. Nødt til å bli ville tilstander og det er det jo :)

''Jeg synes han lager fengende låter''

Lager han låtene selv?

megler Smekk
Skrevet

Ja, for Beatles-hysteriet på slutten av 60-tallet var jo noe heeelt annet, ikke sant? ;o)

La nå småjentene kose seg med guttevalpen sin! :o)

Nåja, forskjellen var at Beatles lagde kvalitetsmusikk. Hvor mange kommer til å huske JB om 40-50 år?

megler Smekk
Skrevet

Jeg har aldri skjønt hva som er så fantastisk med denn guttungen... Musikken er det iallefall ikke!

Selvfølgelig er det ikke musikken.

Gjest Tante Rødgrønn
Skrevet

Som jeg skrev til Kayia så finnes det godt og dårlig håndtverk også innen musikk. Ja, jeg er utdannet innen musikk, så jeg har nok litt mer greie på dette enn feks deg ;-)

Men jeg vet at smaken er som baken og at ikke alle liker den samme musikken. Så jeg sier ikke at JB kommer til å bli like stor som MJ, men jeg betviler at han kommer på MJ`s musikalske nivå.

Fornøyd nå?

''Ja, jeg er utdannet innen musikk, så jeg har nok litt mer greie på dette enn feks deg ;-) ''

Hva i alle dager vet du om min utdannelse?????

Skrevet

Siden jeg bor 700 km unna Oslo, så skal det litt til å snike seg vekk ;)

Neida, jeg vet jo at man ikke kan sperre dem inne. Men jeg vet også at det er mange som har gitt 12-åringer tillatelse til å dra til Oslo. Skulke skolen, være der hele dagen osv, uten voksentilsyn. Det synes ikke jeg er greit i det hele tatt.

Nå har jeg heldigvis ikke så små jenter, jeg klarer meg lenge med han som blir snart 16 og de andre er jo voksne. Men jeg vet at hvis dattera mi hadde vært 14 og ville ned og sett Justin Bieber så hadde jeg aldri klart å stoppe henne hvis hun ikke hadde skjønt sjøl at det kunne vært farlig.

Skrevet

''Hvordan i all verden hadde du klart å stoppe dattera di hvis hun hadde bestemt seg og vært noen år eldre?''

Man resignerer jo helt som forelder hvis man har den innstillingen der også da. Jeg hadde ikke nødvendigvis stoppet henne, men krevd å få bli med.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...