Gå til innhold

Hva er det med Justin Bieber?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• trollemor;o)

9

• Dorthe

7

• jubalong70

6

• megler Smekk

3

Mest aktive i denne tråden

Nå har jeg heldigvis ikke så små jenter, jeg klarer meg lenge med han som blir snart 16 og de andre er jo voksne. Men jeg vet at hvis dattera mi hadde vært 14 og ville ned og sett Justin Bieber så hadde jeg aldri klart å stoppe henne hvis hun ikke hadde skjønt sjøl at det kunne vært farlig.

Jentene mine er 11 og 12, og foreløpig vet jeg at jeg kunne overtalt dem. Men hva som skjer om 1-2 år, det skal jeg ikke si noe om ;)

Annonse

Jeg hadde klart å stoppe mine døtre, men enkelt hadde det ikke vært.

Hadde min vært 12 år så hadde jeg nok klart det, men ikke som 14-åring. Og hun har aldri vært vanskelig, men jeg vet faktisk ikke hvilke argumenter jeg skulle ha brukt.

Dessuten så er hun viljesterk og når hun har bestemt seg så gjennomfører hun det så hvis hun hadde vært like gærne som jentene jeg så på tv så hadde hun stått på første rekke :(

Gjest maiapril

Det hadde jeg nok ikke gjort, jeg hadde nok prøvd å argumentere skikkelig og prøvd å få henne til å forstå hvorfor hun ikke burde dra.

''jeg hadde nok prøvd å argumentere skikkelig og prøvd å få henne til å forstå hvorfor hun ikke burde dra.''

Jeg også. Det er det en må gjøre. Tvang funker ikke, da blir de bare mer opprørske og holder ting hemmelig.

Åpenhet er viktig begge veier. Det skader ikke å være myk og innrømme at en som mor faktisk bekymrer seg veldig, og si at en elsker ungene sine for høyt til at en tør å la dem reise på slikt.

Å bare være streng og sint og komme med trusler, hjelper ikke. Da trasser de og gjør nok som de vil uansett.

''jeg hadde nok prøvd å argumentere skikkelig og prøvd å få henne til å forstå hvorfor hun ikke burde dra.''

Jeg også. Det er det en må gjøre. Tvang funker ikke, da blir de bare mer opprørske og holder ting hemmelig.

Åpenhet er viktig begge veier. Det skader ikke å være myk og innrømme at en som mor faktisk bekymrer seg veldig, og si at en elsker ungene sine for høyt til at en tør å la dem reise på slikt.

Å bare være streng og sint og komme med trusler, hjelper ikke. Da trasser de og gjør nok som de vil uansett.

Jeg har samme erfaring som deg. Nå bestemmer jeg ikke over dattera mi på snart 27 noe mer da, men jeg kan nok veilede litt enda og hun reagerer ikke negativt. Og minstemann gjør som jeg sier selv om han blir rasende innimellom.

Eldste er litt annet kaliber, han har trasset hele livet, men det går jo forsåvidt bra med han også da:)

Gjest togli

Det hadde jeg nok ikke gjort, jeg hadde nok prøvd å argumentere skikkelig og prøvd å få henne til å forstå hvorfor hun ikke burde dra.

Jo, men hvis ikke noe funka, så hadde jeg uansett greid å stoppe henne! ;)

Datra mi fortalte om ei venninne som skreik i tre timer sammenhengende fordi hun ikke fikk lov å dra på konserten ;)

Jo, men hvis ikke noe funka, så hadde jeg uansett greid å stoppe henne! ;)

Datra mi fortalte om ei venninne som skreik i tre timer sammenhengende fordi hun ikke fikk lov å dra på konserten ;)

Alle ungene mine har jo vært sterkere enn meg fysisk siden de var ganske små så her i huset gjelder det å ha argumentasjonen i orden. Det er jo bare å dytte meg vekk og gå, men det har ingen av dem gjort.

Annonse

Gjest togli

Alle ungene mine har jo vært sterkere enn meg fysisk siden de var ganske små så her i huset gjelder det å ha argumentasjonen i orden. Det er jo bare å dytte meg vekk og gå, men det har ingen av dem gjort.

Ja, jeg ser den.... Hadde jeg vært i din situasjon hadde jeg i verste fall ringt politiet dersom de stakk ut uten lov - iallefall om de skulle på konsert og var for unge ;)

Ja, jeg ser den.... Hadde jeg vært i din situasjon hadde jeg i verste fall ringt politiet dersom de stakk ut uten lov - iallefall om de skulle på konsert og var for unge ;)

Det er det klart man kan gjøre, men jeg tviler på at politiet hadde gjort noe. De hadde nok ganske enkelt bedt meg dra ned å hente henne sjøl. De har jo så knappe ressurser at det hadde ikke nyttet.

Gjest Tante Rødgrønn

hvis du syns JBs musikk er god musikk, så tror jeg ikke du har utdanning innen musikk. Men hva vt vel jeg...

Hvor har jeg skrevet hva som er god musikk eller ikke, men svaret ditt gir ikke indikasjoner på at du har noen særlig greie på musikk. Det sier mer om din smak.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...