Gå til innhold

Spørsmål vedr. evt. abort.

Anbefalte innlegg

Takk, håper jeg slipper alt dette og får mensen. Jeg vet jeg skal ta abort hvis jeg er gravid men tenk på de som har både dette de må igjennom og ikke vet hva de skal gjøre! Fysøren sier jeg bare.

Uff ja, det er ikke bare greit. Vet sannelig ikke hva jeg hadde gjort om jeg hadde blitt gravid igjen...

Jeg skal krysse fingrene for at mensen kommer som den skal :)

Fortsetter under...

Gjest nær bekjent

Hun har fått med seg noe sterke smertestillende hjem vil jeg tro? Om hun tar den sterkeste ca 20 min før hun tar utdrivningspillen vil den i seg selv ta de sterkeste smertene, hun skal ligge etter å ha tatt utdrivningspillen så det hjelper om hun klarer å sove litt. Om nødvendig kan hun fylle på med vanlige smertestillende utpå ettermiddagen. Smerte er jo individuelt men jeg har hatt langt verre smerter under migreneanfall, jeg tok bare den sterkeste tabletten og etter utdrivningsfasen var det som vanlige menssmerter.

Hun har fått med seg en sterk stikkpille, og også voltaren.

Får håpe det ikke blir for ille for henne.

Takk for svar

Gjest luftslott

Hun har fått med seg en sterk stikkpille, og også voltaren.

Får håpe det ikke blir for ille for henne.

Takk for svar

Jeg tok pillene tidlig om morgenen så jeg sovna igjen da jeg hadde lagt meg, våkna og hadde "sterke menssmerter" i kanskje en halvtime, og så var det bare lette murringer etterpå. Håper det går like greit for henne:-) Varmeflaske og bevegelse hjelper på!

Gjest Hulderen

Jeg vil ikke helst ha kirurgisk abort hvis jeg bare er et par uker på veg, i alle fall. Men om man er 5-6 uker eller mer på veg, så kan jeg godt forstå at man heller vil ha det.

Nå håper jeg at jeg snart får mensen!

Husk at du vil være 4 uker på vei når mensen uteblir. Graviditet reges ikke fra eggløsning da du ble bravid, men fra forrige mens.

Gjest Nei trukke deeeeet

Husk at du vil være 4 uker på vei når mensen uteblir. Graviditet reges ikke fra eggløsning da du ble bravid, men fra forrige mens.

''Husk at du vil være 4 uker på vei når mensen uteblir. Graviditet reges ikke fra eggløsning da du ble bravid, men fra forrige mens.''

Ja, er jo egentlig klar over dette (har 2 barn.)

Gjest nær bekjent

Jeg tok pillene tidlig om morgenen så jeg sovna igjen da jeg hadde lagt meg, våkna og hadde "sterke menssmerter" i kanskje en halvtime, og så var det bare lette murringer etterpå. Håper det går like greit for henne:-) Varmeflaske og bevegelse hjelper på!

Tusen takk for svar

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...