Gjest Melis36 Skrevet 1. juni 2012 Skrevet 1. juni 2012 Finner ikke info,men må man være medlem 1 år, før man kan si opp medlemskapet? 0 Siter
Gjest Hulderen Skrevet 1. juni 2012 Skrevet 1. juni 2012 Det kommer an på hvilket tilbud du meldte deg inn på. Hvis du fikk velkomstbøker så er bindingstiden ett år, ja. 0 Siter
Gjest Melis36 Skrevet 1. juni 2012 Skrevet 1. juni 2012 Det kommer an på hvilket tilbud du meldte deg inn på. Hvis du fikk velkomstbøker så er bindingstiden ett år, ja. Ja jeg mener jeg fikk velge meg noen bøker gratis 0 Siter
-ssi Skrevet 1. juni 2012 Skrevet 1. juni 2012 Som regel er det minst et år, eller ha kjøpt et visst antall bøker utenom velkomsttilbudet. 0 Siter
Gjest Hulderen Skrevet 1. juni 2012 Skrevet 1. juni 2012 Som regel er det minst et år, eller ha kjøpt et visst antall bøker utenom velkomsttilbudet. Det bruker ikke lenger å være krav om minstekjøp, bare bindingstid. 0 Siter
slabbedask Skrevet 1. juni 2012 Skrevet 1. juni 2012 Ja, du må være medlem i minst ett år. Ellers må du betale for velkomstbøkene. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.