Gjest Ingen kort fungerer Skrevet 1. juni 2012 Skrevet 1. juni 2012 Får bare feilmelding om hva som kan være feil. Har sjekket disse. Og prøvd med flere kort men ingenting fungerer. Noen som vet?? 0 Siter
Gjest iblant probs med chrome Skrevet 1. juni 2012 Skrevet 1. juni 2012 Hva nettleser bruker du? 0 Siter
Gjest Ingen kort fungerer Skrevet 1. juni 2012 Skrevet 1. juni 2012 Hva nettleser bruker du? Exploerer. Men nå har vi forsøkt tre forskjellige voksne personer som har handlet på nett. Så må vel være en feil. 0 Siter
Gjest iblant probs med chrome Skrevet 1. juni 2012 Skrevet 1. juni 2012 Exploerer. Men nå har vi forsøkt tre forskjellige voksne personer som har handlet på nett. Så må vel være en feil. Jepps, da er det nok siden som trøbler 0 Siter
cathlin Skrevet 1. juni 2012 Skrevet 1. juni 2012 Exploerer. Men nå har vi forsøkt tre forskjellige voksne personer som har handlet på nett. Så må vel være en feil. Da ville jeg prøvd 3 barn før jeg gav meg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.