Gjest Melis36 Skrevet 2. juni 2012 Skrevet 2. juni 2012 .............frivillig han er 13 år,du godeste hehe,glad jeg er 0 Siter
Gjest Melis36 Skrevet 2. juni 2012 Skrevet 2. juni 2012 Så flink han er Jaa jeg ble overrasket og glad 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 2. juni 2012 Skrevet 2. juni 2012 Jaa jeg ble overrasket og glad Det var jo hyggelig, men ville det vært like overraskende om det gjalt en jente? 0 Siter
Gjest Melis36 Skrevet 3. juni 2012 Skrevet 3. juni 2012 Det var jo hyggelig, men ville det vært like overraskende om det gjalt en jente? Jaa det synes jeg,er vel ikke all ungdom som vil hjelpe til,uten at de må mases på. Men uansett saken var at jeg ble GLAD!!! 0 Siter
Gjest Melis36 Skrevet 3. juni 2012 Skrevet 3. juni 2012 Jaa det synes jeg,er vel ikke all ungdom som vil hjelpe til,uten at de må mases på. Men uansett saken var at jeg ble GLAD!!! Samme om jeg hadde hatt jente,hadde blitt like overrasket hehe 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 3. juni 2012 Skrevet 3. juni 2012 Jaa det synes jeg,er vel ikke all ungdom som vil hjelpe til,uten at de må mases på. Men uansett saken var at jeg ble GLAD!!! ''Men uansett saken var at jeg ble GLAD!!!'' Det skjønner jeg godt :-) 0 Siter
Axcia Skrevet 5. juni 2012 Skrevet 5. juni 2012 Det er sann glede i heimen her også, om de finner på slikt uten påminnelse/mas. Guttungen på 9 år kjeda seg forleden (hjemme uten søsken), og rydda/støvsugde kjellerstua og vaska på badet. Jeg var mildt sagt i sjokk ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.