Gå til innhold

Reklame på dol.

Anbefalte innlegg

Gjest Nickløsheletida

DOLs startside regner jeg med, ikke startsiden ABC? Dols startside har pr nå Quality hotell over, ingenting til venstre, A&C smykkeserier + hytteliv til høyre og treningsklær via 24 ett-eller-annet salgsted under.

Abc startsiden og så inn på helse. På venstre side inne på helse.

Fortsetter under...

Gjest Nickløsheletida

Men det der er da ikke dol? Det er registersiden til startsiden abc?

Ja som jeg skrev et annet sted i tråden var det feil og si at det var på dol. Det er bare jeg som alltid går den veien når jeg skal dole. Men ganske pussig er det jo da at dere andre ikke har samme reklame.

Gjest Kayia

Ja som jeg skrev et annet sted i tråden var det feil og si at det var på dol. Det er bare jeg som alltid går den veien når jeg skal dole. Men ganske pussig er det jo da at dere andre ikke har samme reklame.

Drister meg frampå med et tips om å bookmarke dol, så slipper du å gå den lange omvegen... ;-)

Annonse

''Jeg kan ikke fordra reklame på nettsider, de er forstyrrende for det egentlige innholdet.''

Du foretrekker altså betalingssider.

Nei. Men DOL tar vel betalt for enkelte tjenester? Og så lenge jeg kan unngå reklame, så gjør jeg selvsagt det.

Nei. Men DOL tar vel betalt for enkelte tjenester? Og så lenge jeg kan unngå reklame, så gjør jeg selvsagt det.

''Men DOL tar vel betalt for enkelte tjenester?''

De tar vel betalt for fagsvar, men men det dekker neppe alle kostnader.

''Og så lenge jeg kan unngå reklame, så gjør jeg selvsagt det.''

Hvis alle brukte AdBlock ville det nok blitt kroken på døra for DOL.

''Men DOL tar vel betalt for enkelte tjenester?''

De tar vel betalt for fagsvar, men men det dekker neppe alle kostnader.

''Og så lenge jeg kan unngå reklame, så gjør jeg selvsagt det.''

Hvis alle brukte AdBlock ville det nok blitt kroken på døra for DOL.

''Hvis alle brukte AdBlock ville det nok blitt kroken på døra for DOL.''

Så du lar vær å installere AdBlock i ren egeninteresse? :D

Du er klar over at langt de fleste reklamer bør klikkes på for at de skal gi inntekt? Så ... Hvor mange klikker du på pr dag for å holde DOL i gang?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...