Gå til innhold

Elektrisk varmtvannsbereder.

Gjest Håper noen har erfaring med dette.

Anbefalte innlegg

Gjest Håper noen har erfaring med dette.

Er det noen av dere som har erfaring med slike "moderne" hyttevarmtvannsberedere, som går på strøm, og varmer opp vannet når det tappes, fungerende som et gasalternativ?

Vurderer en slik på hytta, men lurer på om det fungerer og om trykket er tilfredsstillende. I tillegg til oppvask, håndvask, vanlig bruk så tenkte vi på å ta den største på 7 kwatt siden det står at denne kan brukes til dusjing så lenge vi har sparedusj.

Er dette en kurant løsning?

Jeg liker ikke gas, så det er uaktuellt. Stømforbruket er heller ikke noe problem, siden det er på hytte og det allerede blir brukt veldig lite strøm der.

Noen?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/380031-elektrisk-varmtvannsbereder/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror det er en slik jeg har under kjøkkenvasken min (vi flyttet kjøkkenet og det ble vanskelig å koble vannet til den ordinære varmtvannstanken) eller kanskje du snakker om en annen type da min nok ikke varmer opp vannet helt samtidig med at det tappes. Min fungerer helt greit, gir ordinært trykk, men gir ikke så mye varmt vann av gangen før den trenger en liten pause. Husker ikke hvor stor kapasitet den har, men det kan jeg evt. sjekke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...