GoodTimes Skrevet 4. juni 2012 Skrevet 4. juni 2012 Hvor er alle butikkene hen? Leter etter regnjakke dame, helst trekvartlang og litt vid. Men alt jeg ser på nettet er smalt og kort. Og jeg har ikke tid til å skaffe noe på nett. Skal avgårde til vått sted om fire dager. Bor i Oslo. Er det noen butikker i sentrum som har regntøy, ikke sett med bukser og kort jakke for det har jeg. 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 4. juni 2012 Skrevet 4. juni 2012 Sist jeg prøvde en lang regnjakke var av merket Ilse Jacobsen. Ikke i Oslo, riktignok, men det finnes kanskej utsalg her også? Ellers tipper jeg de har butikker med slikt på Glasmagasinet eller Steen& Strøm. 0 Siter
GoodTimes Skrevet 4. juni 2012 Forfatter Skrevet 4. juni 2012 Sist jeg prøvde en lang regnjakke var av merket Ilse Jacobsen. Ikke i Oslo, riktignok, men det finnes kanskej utsalg her også? Ellers tipper jeg de har butikker med slikt på Glasmagasinet eller Steen& Strøm. Takk! Skal prøve Ilse jacobsen. 0 Siter
ekte nick Skrevet 4. juni 2012 Skrevet 4. juni 2012 Ilse Jakobsen tenkte jeg på også ja. Sjekk ut på nettet hvor de har utsalgssteder. 0 Siter
Axcia Skrevet 5. juni 2012 Skrevet 5. juni 2012 Skobutikker selger lange regnkåper fra Ilse Jacobsen, Søs Jensen etc. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.