Gjest Sove godt på reise Skrevet 4. juni 2012 Skrevet 4. juni 2012 både i hjemmet og på reise? Er så plaget med nakken min, og dette blir svært mer merkbart når jeg er på reise. Til daglig har jeg tempurpute, men reisevarianten (som jeg har) er så myk at den gir lite støtte. 0 Siter
Ferskenblomst Skrevet 5. juni 2012 Skrevet 5. juni 2012 Vet ikke hvordan den er, men har fått tips fra en venn som reiser mye og langt, om en nakkepute som er kjøpt på Jysk. Den skal væreså fast at den gir god støtte, men ikke så fast at den blir hard. Vi skal kjøpe en nå de nærmeste dagene. 0 Siter
Dorthe Skrevet 5. juni 2012 Skrevet 5. juni 2012 Jeg er fornøyd med IKEAs etterligning av tempurpute. Jeg har reisevarianten til Tempur, men puta er jo så liten og madrassen så tynn, 0 Siter
Gjest Sove godt på reise Skrevet 5. juni 2012 Skrevet 5. juni 2012 Vet ikke hvordan den er, men har fått tips fra en venn som reiser mye og langt, om en nakkepute som er kjøpt på Jysk. Den skal væreså fast at den gir god støtte, men ikke så fast at den blir hard. Vi skal kjøpe en nå de nærmeste dagene. Takk for tipset 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.