Gjest fant ikke ved søk Skrevet 4. juni 2012 Skrevet 4. juni 2012 Det er en gruppe på FB jeg har lyst å bli med i. Den er lukket, så andre kan ikke se innholdet uten at de blir medlemmer - men vil alle kunne se at jeg er med i denne gruppen? Gruppens navn sier liksom det meste, og jeg vil ikke flagge dette for alle på vennelista. Jeg vet hvordan jeg fjerner aktiviteter fra veggen min, men vil det samtidig fjernes fra folks News Feed? Og det vil vel være mulig å se en oversikt over alle mine grupper uansett? Jeg har foreløpig ikke "Timeline", mulig ting blir annerledes da. 0 Siter
flisa Skrevet 5. juni 2012 Skrevet 5. juni 2012 Gruppa må nok være hemmelig og ikke bare lukket. 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 5. juni 2012 Skrevet 5. juni 2012 Gruppa må nok være hemmelig og ikke bare lukket. flisa? Den gode "gamle"? Eller ei ny flis? ;-) 0 Siter
flisa Skrevet 11. juni 2012 Skrevet 11. juni 2012 flisa? Den gode "gamle"? Eller ei ny flis? ;-) Den gamle 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.