Gå til innhold

Vil forby plagg foran ansiktet

Anbefalte innlegg

''Ja, problemet med niqab (ansiktsdekkende) er oppkonstruert - man kan trolig telle slike elever i hele Norge på en hånd eller to.''

Dette kan du ikke dokumentere. Det er faktisk ikke slik at opplæringskomiteen i Østfold-fylkeskommune oppkonsonstruerer dette bare for å være jævlige. Det er nok heller du som ikke har snøring på hva du snakker om.

Dette må du dokumentere.

Med vennlig hilsen

Fortsetter under...

• Svar 68
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

24

• MrNobody

5

• Nord og ned

4

• megler Smekk

4

Mest aktive i denne tråden

Kildene dine tar feil. Som det fremkommer av artikkelen er dette et problem på skoler i "Nedre Glomma-regionen og i Moss".

Nei, kildene tar ikke feil, men jeg forstår du må fremstille det slik for å oppkonstruere en "problemstilling".

Når fakta ikke passer med dine fordommer så endrer du på fakta, ja?

Med vennlig hilsen

Gjest Nord og ned.

Nei, kildene tar ikke feil, men jeg forstår du må fremstille det slik for å oppkonstruere en "problemstilling".

Med vennlig hilsen

''Nei, kildene tar ikke feil''

Kildene dine er som regel din egen livlige fantasi, samt i noen tilfeller en eller annen venstreekstrem.

Gjest det freppes det freppes?

Med vennlig hilsen

''Nei, kildene tar ikke feil,''

Kildene dine er uttaterte og ikke troverdige.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...