Gjest yr Skrevet 6. juni 2012 Skrevet 6. juni 2012 noe så ubehagelig og gjør skikkelig vondt!!! hva kan jeg få gjort med det? noen med gode råd her? takk takk 0 Siter
Sør Skrevet 6. juni 2012 Skrevet 6. juni 2012 Prøv enten å spise banan, eller ta magnesiumtabletter (kjøpes på Apotek, uten resept. De med 300 mg er faktisk billigere enn de med 120 mg.) Du kan også få tatt en blodprøve (elektrolytter) hos fastlegen din. Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest yr Skrevet 6. juni 2012 Skrevet 6. juni 2012 Prøv enten å spise banan, eller ta magnesiumtabletter (kjøpes på Apotek, uten resept. De med 300 mg er faktisk billigere enn de med 120 mg.) Du kan også få tatt en blodprøve (elektrolytter) hos fastlegen din. Med vennlig hilsen magnesiumtabletter ja... takk takk løper og kjøper! 0 Siter
Sør Skrevet 6. juni 2012 Skrevet 6. juni 2012 magnesiumtabletter ja... takk takk løper og kjøper! Prøv banan også. Det hjelper mange pga. kaliuminnholdet. Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 6. juni 2012 Skrevet 6. juni 2012 Bare vær klar over at personer med rytmeforstyrrelser må avklare med lege før bruk av magnesium. 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 6. juni 2012 Skrevet 6. juni 2012 Jeg pleier å stå opp og strekke meg "motsatt" vei... hvis det f.eks. er i leggen så pleier jeg å stå opp og stå på beinet, og strekke musklene motsatt vei enn den veien krampene trekker. Dette er ikke noe råd jeg har fått av noen, har bare oppdaget metoden selv. :-P Det pleier å gå over da, selv om det kan kjennes ganske ømt. Men kramper - ganske vondt jah. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.