Gjest Uviten kommende pleieassistent? Skrevet 6. juni 2012 Skrevet 6. juni 2012 Hva er timelønnen Oslo kommune, og hva er tilleggene for kveld/helg. Kveldstilllegg vet jeg starter kl.1700, er det helgetillegg på fredagskvelder? Får man både helg + kveldstillegg samtidig? På forhånd takk for svar! 0 Siter
Gjest Auroria Skrevet 8. juni 2012 Skrevet 8. juni 2012 Den ligger på ca 130 kr timen. Du får både kveldstillegg og helgetillegg i helgene. Om du jobber på en helligdag som faller på en helgedag, får du kun helligdagstillegg. Den er derimot på 133%, så ingenting å syte over 0 Siter
Gjest Auroria Skrevet 8. juni 2012 Skrevet 8. juni 2012 Den ligger på ca 130 kr timen. Du får både kveldstillegg og helgetillegg i helgene. Om du jobber på en helligdag som faller på en helgedag, får du kun helligdagstillegg. Den er derimot på 133%, så ingenting å syte over Eller jeg må visst irettesette meg selv. Lønnen i helsebransjen ER generellt til å syte over..! 0 Siter
Gjest Uviten kommende pleieassistent? Skrevet 8. juni 2012 Skrevet 8. juni 2012 Den ligger på ca 130 kr timen. Du får både kveldstillegg og helgetillegg i helgene. Om du jobber på en helligdag som faller på en helgedag, får du kun helligdagstillegg. Den er derimot på 133%, så ingenting å syte over Tusen takk for svar Vet du hva tilleggene er også? 0 Siter
Gjest Uviten kommende pleieassistent? Skrevet 8. juni 2012 Skrevet 8. juni 2012 Eller jeg må visst irettesette meg selv. Lønnen i helsebransjen ER generellt til å syte over..! ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.