marte96 Skrevet 8. juni 2012 Skrevet 8. juni 2012 De fire siste dagene har jeg plutselig begynt å blø neseblød og det er kommet ut slim fra nesen. idag har jeg plutselig brunt utflod og jeg har nettop hatt mensen. hvem noen hva dette skyldes? 0 Siter
Gjest aef Skrevet 8. juni 2012 Skrevet 8. juni 2012 Har du begynt med noen nye medisiner i det siste? 0 Siter
marte96 Skrevet 8. juni 2012 Forfatter Skrevet 8. juni 2012 Har du begynt med noen nye medisiner i det siste? Nei det har jeg ikke! 0 Siter
Angustia Skrevet 8. juni 2012 Skrevet 8. juni 2012 Det er sannsynligvis heilt ufarlig og har neppe samsvar. Ta kontakt med lege om det ikke er bedre i løpet av helga. Det går nok bra 0 Siter
Gjest Tikktakktoe Skrevet 8. juni 2012 Skrevet 8. juni 2012 Det har neppe sammenheng;-) Støtter Angustia som sier at du skal ta det med ro og ta kontakt med lege over helgen hvis det ikke er bra da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.