Gjest Boounty Skrevet 8. juni 2012 Skrevet 8. juni 2012 Tiggere hevder politiet kjører dem langt ut av byen og forlater dem. http://www.aftenposten.no/nyheter/oslo/Tiggere-hevder-politiet-kjorer-dem-langt-ut-av-byen-og-forlater-dem-6846204.html#.T9JP4LUdplE Så bra. Hvis det kan være et virkemiddel for at de forlater landet så er jeg fornøyd. 0 Siter
Gjest lanche Skrevet 8. juni 2012 Skrevet 8. juni 2012 Politiet ønsker vel å spre dem litt hvis det blir for mange på et lite område? 0 Siter
nick Skrevet 8. juni 2012 Skrevet 8. juni 2012 De forlater ikke landet når de blir kjørt ut på landet! 0 Siter
PieLill Skrevet 9. juni 2012 Skrevet 9. juni 2012 Det er ikke bærekraftig å skulle ta imot alle som kommer til landet for å tigge med åpne armer, endog tilrettelegge for dem. Hvilke tiltak man bør gjøre er en annen sak. mvh 0 Siter
Mandolaika Skrevet 9. juni 2012 Skrevet 9. juni 2012 Det er ikke bærekraftig å skulle ta imot alle som kommer til landet for å tigge med åpne armer, endog tilrettelegge for dem. Hvilke tiltak man bør gjøre er en annen sak. mvh Signeres. 0 Siter
laguna1 Skrevet 9. juni 2012 Skrevet 9. juni 2012 Selv om tigging er et problem kan man selvsagt ikke gjøre slikt med folk som tross alt er medmennesker. Vanskeligstilte så. Dessuten ser jeg på politiets ofte mystiske, ufine og uutspurte metoder som mere samfunnsproblematisk enn. for eksempel, tigging. 0 Siter
Gjest GPn Skrevet 9. juni 2012 Skrevet 9. juni 2012 Dette er ren humanisme. Det er langt ute på landet en har det best. Det er dessuten en følge av SVs "Del godene". Hvorfor er det bare byfolk som skal nyte godt av å kunne få gi samt godene ved et Fargerikt fellesskap? 0 Siter
Gjest lillefidos Skrevet 10. juni 2012 Skrevet 10. juni 2012 Selv om tigging er et problem kan man selvsagt ikke gjøre slikt med folk som tross alt er medmennesker. Vanskeligstilte så. Dessuten ser jeg på politiets ofte mystiske, ufine og uutspurte metoder som mere samfunnsproblematisk enn. for eksempel, tigging. ''politiets ofte mystiske, ufine og uutspurte metoder'' Det må du utdype nærmere. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.