Gå til innhold

Tiggere hevder politiet kjører dem langt ut av b

Anbefalte innlegg

Gjest Boounty

Tiggere hevder politiet kjører dem langt ut av byen og forlater dem.

http://www.aftenposten.no/nyheter/oslo/Tiggere-hevder-politiet-kjorer-dem-langt-ut-av-byen-og-forlater-dem-6846204.html#.T9JP4LUdplE

Så bra. Hvis det kan være et virkemiddel for at de forlater landet så er jeg fornøyd.

Fortsetter under...

Selv om tigging er et problem kan man selvsagt ikke gjøre slikt med folk som tross alt er medmennesker. Vanskeligstilte så.

Dessuten ser jeg på politiets ofte mystiske, ufine og uutspurte metoder som mere samfunnsproblematisk enn. for eksempel, tigging.

Annonse

Gjest lillefidos

Selv om tigging er et problem kan man selvsagt ikke gjøre slikt med folk som tross alt er medmennesker. Vanskeligstilte så.

Dessuten ser jeg på politiets ofte mystiske, ufine og uutspurte metoder som mere samfunnsproblematisk enn. for eksempel, tigging.

''politiets ofte mystiske, ufine og uutspurte metoder''

Det må du utdype nærmere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...