Gå til innhold

En svart flekk på hver stortå-negl

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Et mindre spennende (og ganske sikkert det riktige) alternativ er for trange sko... ;0)

Jeg har en blå tå, som en hilsen fra en fottur i vinter, i det jeg trodde var godt innrusla fjellstøvler. Jeg la ikke merke til at det gjorde vondt engang. Neglen bare var plutselig blå dagen etter. Og er det fortsatt...

Et mindre spennende (og ganske sikkert det riktige) alternativ er for trange sko... ;0)

Jeg har en blå tå, som en hilsen fra en fottur i vinter, i det jeg trodde var godt innrusla fjellstøvler. Jeg la ikke merke til at det gjorde vondt engang. Neglen bare var plutselig blå dagen etter. Og er det fortsatt...

Men flekkene er på akkurat samme sted på hver negl. :P Har ikke gått med for trange sko heller....

Huff, håper ikke det er noe alvorlig :P

Men flekkene er på akkurat samme sted på hver negl. :P Har ikke gått med for trange sko heller....

Trodde ikke fjellstøvlene mine ville gjort noe slikt mot meg jeg heller. ;0) Antakelig hadde jeg en bulk i sokken den dagen eller noe.

Fortsatt er man for det meste symmetrisk, skotøy også, så jeg synes ikke det er rart at man får symmetriske vondter.

Jeg har imidlertid aldri sett symmetriske mønstre opptre som sykdom noe sted.. ;0) Nå har jeg sikkert ikke sett alt her i verden, så jeg kan jo bli overrasket. Men jeg holder fortsatt en knapp på skoene dine.

Trodde ikke fjellstøvlene mine ville gjort noe slikt mot meg jeg heller. ;0) Antakelig hadde jeg en bulk i sokken den dagen eller noe.

Fortsatt er man for det meste symmetrisk, skotøy også, så jeg synes ikke det er rart at man får symmetriske vondter.

Jeg har imidlertid aldri sett symmetriske mønstre opptre som sykdom noe sted.. ;0) Nå har jeg sikkert ikke sett alt her i verden, så jeg kan jo bli overrasket. Men jeg holder fortsatt en knapp på skoene dine.

Hehe.. Får håpe det er det :)

Man blir jo så redd og nervøs når man leser ting på nettet :P

Annonse

Anslår sjansene for en stortå-stortå-symetrisk føflekkkreft som vesentlig mindre enn å vinne 100 mill i Lotto i løpet av de neste to ukene.

mvh

Anslår sjansene for en stortå-stortå-symetrisk føflekkkreft som vesentlig mindre enn å vinne 100 mill i Lotto i løpet av de neste to ukene.

mvh

Hehe... Men det kan være noe galt med det indre også i følge det jeg har lest på nettet...

Hehe... Men det kan være noe galt med det indre også i følge det jeg har lest på nettet...

En slik symetri og et slikt sammenfall i tid tilsier symetrisk og samtidig ytre) påvirkning. Noe annet nærmer seg medisinsk sensasjon.

Men leter du lenge nok, finner du sikkert et brukbart skrekksenarium.

:-)

mvh

En slik symetri og et slikt sammenfall i tid tilsier symetrisk og samtidig ytre) påvirkning. Noe annet nærmer seg medisinsk sensasjon.

Men leter du lenge nok, finner du sikkert et brukbart skrekksenarium.

:-)

mvh

Får håpe det er som du sier :) Vet ikke om det er noe vits å ringe legen å høre?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...