Gjest togli Skrevet 11. juni 2012 Skrevet 11. juni 2012 Men da trenger de ikke bostøtte heller da. Bostøtte er for de som har det så trangt at de kan ha problemer med å beholde det stedet de bor f.eks.... Syns det blir helt feil. Mange som ikke har råd til å pusse opp/holde vedlike huset sitt, spare - men de har ikke rett til bostøtte, og det er ikke fordi de ikke er flinke til å spare, men fordi de har for store utgifter og liten inntekt til å klare det. Det er for enkelte nødvendig f.eks. å kunne ha råd til å kjøpe seg ei bukse og/eller en genser i ny og ne..andre kan se det som livskvalitet å kunne dra på en rimelig ferietur, mens atter andre kun arver klær og/eller aldri drar på ferie. Sistnevnte vil da kanskje klare seg uten bostøtten, mens de to førstnevnte ikke vil kunne greie det. Jeg har aldri mottat bostøtte og kvalifiserer heller ikke til å motta dette, men hadde jeg kvalifisert til det så hadde jeg ikke hatt dårlig samvittighet over å takke ja da jeg regner med man har ganske klare regler mht hvem som kan få støtten og ikke... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.