Gå til innhold

Hvor mye har du på sparekonto?

Anbefalte innlegg

Gjest togli

Men da trenger de ikke bostøtte heller da.

Bostøtte er for de som har det så trangt at de kan ha problemer

med å beholde det stedet de bor f.eks....

Syns det blir helt feil.

Mange som ikke har råd til å pusse opp/holde vedlike huset sitt, spare -

men de har ikke rett til bostøtte, og det er ikke fordi

de ikke er flinke til å spare, men fordi de har for store utgifter og liten inntekt til å klare det.

Det er for enkelte nødvendig f.eks. å kunne ha råd til å kjøpe seg ei bukse og/eller en genser i ny og ne..andre kan se det som livskvalitet å kunne dra på en rimelig ferietur, mens atter andre kun arver klær og/eller aldri drar på ferie. Sistnevnte vil da kanskje klare seg uten bostøtten, mens de to førstnevnte ikke vil kunne greie det.

Jeg har aldri mottat bostøtte og kvalifiserer heller ikke til å motta dette, men hadde jeg kvalifisert til det så hadde jeg ikke hatt dårlig samvittighet over å takke ja da jeg regner med man har ganske klare regler mht hvem som kan få støtten og ikke...

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...