Gå til innhold

Plutselig fått 15 ukjente venner på facebook?!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Fresi Fantastika

Hvis du går inn på din egen vegg, står det ikke der "Guroen ble venn med xx og 14 til" og så kan du se der hvem det er? I utgangspunktet ville jeg tenkt at det var venneforespørsler du har sendt for lenge siden som nå er akseptert (selv om det var rart at 15 stykker skulle gjøre det akkurat samtidig)

Gjest Guroen

Hvis du går inn på din egen vegg, står det ikke der "Guroen ble venn med xx og 14 til" og så kan du se der hvem det er? I utgangspunktet ville jeg tenkt at det var venneforespørsler du har sendt for lenge siden som nå er akseptert (selv om det var rart at 15 stykker skulle gjøre det akkurat samtidig)

Nei det står ingenting på veggen min og finner ikke ut hvem disse 15 er. Ser ut som det rett og slett bare er tallet på antall venner på profilsiden min som har økt, uten at jeg har fått nye venner..

Bella Dotte

Nei det står ingenting på veggen min og finner ikke ut hvem disse 15 er. Ser ut som det rett og slett bare er tallet på antall venner på profilsiden min som har økt, uten at jeg har fått nye venner..

Går det heller ikke an å telle hvor mange venner du har?

Gjest Guroen

Går det heller ikke an å telle hvor mange venner du har?

Jepp, har gjort det, og kommet fram til at det er facebook som tuller. Jeg har fortsatt mine 143 venner, selv om jeg står oppført med 158.

( Kanskje jeg har fått meg et par "Skybert- facebookvenner" ? Hehe.)

Så pussig. Det der skjedde meg også, i går. VET jeg hadde sånn litt over 500 sånn + 2-5, også plutselig, og helt uten videre står det at jeg har 540! Hm!

Satt også og lurte på hvorfor det. Jeg vet jeg nylig har blitt venn med 2, som det da også står anført på aktivitetslogg. Ikke over 30, som hoppet indikerer :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...