Gjest SMIRnøff Skrevet 11. juni 2012 Skrevet 11. juni 2012 Når jeg skal lese (korte) skrifter, som f.eks. en avisartikkel, så begynner jeg som regel nederst. Leser ingressen sist. Jeg aner ikke hvorfor? Er jeg syk? Er det håp for meg? 0 Siter
Gondor Skrevet 11. juni 2012 Skrevet 11. juni 2012 Jeg leser alltid bakfra. Har aldri følt meg syk pga av det. Det er bare sånn jeg foretrekker å lese avisartikler. 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 11. juni 2012 Skrevet 11. juni 2012 Nei, det er nok neppe håp... Mener du det på ordentlig? 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 11. juni 2012 Skrevet 11. juni 2012 Hva tror du? Jeg tror du mener det. At det ikke er håp for meg. Siden jeg har sitti her i årevis uten å komme særlig langt. Og det har du kanskje rett i det. 0 Siter
frosken Skrevet 11. juni 2012 Skrevet 11. juni 2012 Jeg tror du mener det. At det ikke er håp for meg. Siden jeg har sitti her i årevis uten å komme særlig langt. Og det har du kanskje rett i det. Ok, hvis det er det du velger å tro, så er jo det opp til deg. 0 Siter
cathlin Skrevet 11. juni 2012 Skrevet 11. juni 2012 Ok, hvis det er det du velger å tro, så er jo det opp til deg. Var det ikke en spøk? 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 11. juni 2012 Skrevet 11. juni 2012 Var det ikke en spøk? Jeg for min del spøkte, men jeg tenkte frosken mente noe mer generelt her... Altså hun har jo rett. Og det er beklagelig hvis jeg tar feil i at hun mente dette. Men det er det jeg tror. 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 11. juni 2012 Skrevet 11. juni 2012 Ok, hvis det er det du velger å tro, så er jo det opp til deg. Hvor får dere DOLere egentlig dette med at det går av å velge hva man tror fra, egentlig? Jeg kan ikke skjønne det. Hvis man har tvil i seg, kan man selvsagt velge hva man handler etter (sier). Men når det ikke er tvil. Da er det ikke sånn. 0 Siter
frosken Skrevet 11. juni 2012 Skrevet 11. juni 2012 Var det ikke en spøk? ''Var det ikke en spøk? '' Ikke akkurat en spøk, men mer en oppfordring til Smir om å reflektere over de utallige svarene han har fått på slike spørsmål før - blant annet fra meg. 0 Siter
frosken Skrevet 11. juni 2012 Skrevet 11. juni 2012 Hvor får dere DOLere egentlig dette med at det går av å velge hva man tror fra, egentlig? Jeg kan ikke skjønne det. Hvis man har tvil i seg, kan man selvsagt velge hva man handler etter (sier). Men når det ikke er tvil. Da er det ikke sånn. '' Hvis man har tvil i seg, kan man selvsagt velge hva man handler etter (sier). Men når det ikke er tvil. Da er det ikke sånn. '' Hvis du ikke er i tvil, hvorfor stiller du da slike spørsmål? Jeg mener du bør kunne analysere de svarene du har fått de siste årene fra meg og trekke noen konklusjoner ut fra dette. Tipper at jeg har svart deg nærmere 100 ganger, så det er bare å gå i gang med analysen. 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 11. juni 2012 Skrevet 11. juni 2012 '' Hvis man har tvil i seg, kan man selvsagt velge hva man handler etter (sier). Men når det ikke er tvil. Da er det ikke sånn. '' Hvis du ikke er i tvil, hvorfor stiller du da slike spørsmål? Jeg mener du bør kunne analysere de svarene du har fått de siste årene fra meg og trekke noen konklusjoner ut fra dette. Tipper at jeg har svart deg nærmere 100 ganger, så det er bare å gå i gang med analysen. :-) Men jeg er veldig pessimistisk akkurat nå da... det kan jo forklare hvorfor jeg ikke mener det er håp for meg. Men håp mener jeg mulighet for å leve et normalt liv... 0 Siter
cathlin Skrevet 11. juni 2012 Skrevet 11. juni 2012 '' Hvis man har tvil i seg, kan man selvsagt velge hva man handler etter (sier). Men når det ikke er tvil. Da er det ikke sånn. '' Hvis du ikke er i tvil, hvorfor stiller du da slike spørsmål? Jeg mener du bør kunne analysere de svarene du har fått de siste årene fra meg og trekke noen konklusjoner ut fra dette. Tipper at jeg har svart deg nærmere 100 ganger, så det er bare å gå i gang med analysen. Tekstanalyse med andre ord;-) 0 Siter
cathlin Skrevet 11. juni 2012 Skrevet 11. juni 2012 :-) Men jeg er veldig pessimistisk akkurat nå da... det kan jo forklare hvorfor jeg ikke mener det er håp for meg. Men håp mener jeg mulighet for å leve et normalt liv... Det er jo masse håp for at du i alle fall kan leve et unormalt liv;-) 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 11. juni 2012 Skrevet 11. juni 2012 Tekstanalyse med andre ord;-) Nja, det holder ikke med masse materiale, når man ikke har opplæring i noen teorier i det hele tatt... for jeg stiller jo med helt åpent sinn. 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 11. juni 2012 Skrevet 11. juni 2012 Det er jo masse håp for at du i alle fall kan leve et unormalt liv;-) LOL, det er sant... :-) Egentlig så bryr jeg meg ikke, bare jeg har det bra. Men det jeg ikke vet, er om jeg må leve et normalt liv for å få det bra, eller ikke. 0 Siter
frosken Skrevet 11. juni 2012 Skrevet 11. juni 2012 Nja, det holder ikke med masse materiale, når man ikke har opplæring i noen teorier i det hele tatt... for jeg stiller jo med helt åpent sinn. Du kan jo vurdere Grounded Theory. Eller vanlig sunn fornuft. 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 11. juni 2012 Skrevet 11. juni 2012 Du kan jo vurdere Grounded Theory. Eller vanlig sunn fornuft. Lett for deg å si, som er så fornuftig! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.