cathlin Skrevet 11. juni 2012 Skrevet 11. juni 2012 LOL, det er sant... :-) Egentlig så bryr jeg meg ikke, bare jeg har det bra. Men det jeg ikke vet, er om jeg må leve et normalt liv for å få det bra, eller ikke. Ja, da har du jo noe å lure på resten av livet. 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 11. juni 2012 Skrevet 11. juni 2012 Ja, da har du jo noe å lure på resten av livet. Skjønner ikke hva dere mener jeg. Det foregår veldig mye i livet mitt som jeg ikke vil fortelle om her, mange positive ting f.eks. 0 Siter
cathlin Skrevet 11. juni 2012 Skrevet 11. juni 2012 Skjønner ikke hva dere mener jeg. Det foregår veldig mye i livet mitt som jeg ikke vil fortelle om her, mange positive ting f.eks. Var den til meg? Joda, det skjer positive ting i mitt liv også. 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 11. juni 2012 Skrevet 11. juni 2012 Var den til meg? Joda, det skjer positive ting i mitt liv også. Det jeg mener er at jeg foretar meg ting som jeg ikke forteller om her. 0 Siter
cathlin Skrevet 11. juni 2012 Skrevet 11. juni 2012 Det jeg mener er at jeg foretar meg ting som jeg ikke forteller om her. Det gjør da vel jeg også. 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 11. juni 2012 Skrevet 11. juni 2012 Det gjør da vel jeg også. Jeg mente ikke noe om deg i det hele tatt. Jeg bare sier at dere ikke skulle bedømme så lett, for dere vet ikke. 0 Siter
cathlin Skrevet 11. juni 2012 Skrevet 11. juni 2012 Jeg mente ikke noe om deg i det hele tatt. Jeg bare sier at dere ikke skulle bedømme så lett, for dere vet ikke. Jeg er ikke noe dommer. 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 11. juni 2012 Skrevet 11. juni 2012 Jeg er ikke noe dommer. Kanskje ikke. Men det virker jo som "alle" dømmer meg nedenom og hjem her. At jeg ikke gjør noe med min situasjon. Jeg mener det er feil, men jeg vil ikke konkret gå inn på dette fordi jeg frykter å bli gjenkjent (noe jeg allerede føler meg). Jeg føler jeg må vokte hva jeg sier. Men nok om det. 0 Siter
cathlin Skrevet 11. juni 2012 Skrevet 11. juni 2012 Kanskje ikke. Men det virker jo som "alle" dømmer meg nedenom og hjem her. At jeg ikke gjør noe med min situasjon. Jeg mener det er feil, men jeg vil ikke konkret gå inn på dette fordi jeg frykter å bli gjenkjent (noe jeg allerede føler meg). Jeg føler jeg må vokte hva jeg sier. Men nok om det. Jaha, det har jeg ikke helt lagt merke til. Jeg har heller ikke lest så mye på dol i det siste, så jeg vet ikke. Du kan kanskje ikke forvente at folk skal få med seg alt det bra, eller hva du kalte det for, gjør, når du ikke sier noe om det. 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 11. juni 2012 Skrevet 11. juni 2012 Jaha, det har jeg ikke helt lagt merke til. Jeg har heller ikke lest så mye på dol i det siste, så jeg vet ikke. Du kan kanskje ikke forvente at folk skal få med seg alt det bra, eller hva du kalte det for, gjør, når du ikke sier noe om det. ''Du kan kanskje ikke forvente at folk skal få med seg alt det bra, eller hva du kalte det for, gjør, når du ikke sier noe om det.'' Selvsagt ikke. Men ved nettvett ligger det også et aspekt om at man må tenke på at det alltid sitter en person bak nicket. Nettkommunikasjon er alltid noe begrenset. Jeg er ingen mester her selv, men jeg kjenner til prinsippet. 0 Siter
cathlin Skrevet 11. juni 2012 Skrevet 11. juni 2012 ''Du kan kanskje ikke forvente at folk skal få med seg alt det bra, eller hva du kalte det for, gjør, når du ikke sier noe om det.'' Selvsagt ikke. Men ved nettvett ligger det også et aspekt om at man må tenke på at det alltid sitter en person bak nicket. Nettkommunikasjon er alltid noe begrenset. Jeg er ingen mester her selv, men jeg kjenner til prinsippet. Jeg er også en person bak nicket. 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 11. juni 2012 Skrevet 11. juni 2012 Jeg er også en person bak nicket. Ja, og du må bare rope opp om du føler deg urettferdig behandlet! 0 Siter
cathlin Skrevet 11. juni 2012 Skrevet 11. juni 2012 Ja, og du må bare rope opp om du føler deg urettferdig behandlet! Det hender vel at jeg jeg gjør det ja:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.