laguna1 Skrevet 12. juni 2012 Skrevet 12. juni 2012 ...noen som har lyst til å hjelpe meg med ideer til et års bryllupspresang til verdens søteste og fineste mann? Han er glad i musikk, fisketurer, konserter, godt øl, er hendig og flink til å snekre og slikt.. Men, vi har fått konsertbiletter av noen andre (+ at han fikk av meg tidligere i år), han har full verktøykasse (+ at det virker hintete med verktøy), fiskeutstyr har han jo i bøtter og spann, og han har fått sluker og sånn av meg 1000 ganger før, bla i julekalender. Budsjett er max 500 kroner. Jeg har tenkt på sånn sekk med innebygd stol som han kan bruke på fisketur, og så putte et par gode øl og litt seigmenn og sånn opp i der, men en sånn sekk er vel fort dyr? Er det noen som har tips til en brilliant gave til en flott mann blir jeg glad! 0 Siter
laguna1 Skrevet 12. juni 2012 Forfatter Skrevet 12. juni 2012 Drikkeflaske med vannrenser? Det er en ide Hva slags forretninger får jeg eventuelt kjøpt det i? Sportsbutikk? 0 Siter
laguna1 Skrevet 12. juni 2012 Forfatter Skrevet 12. juni 2012 Skateboard Det har han fått! Og han har falt...dåååårlig gave til mann som innimellom glemmer at han er to år unna 40..;p 0 Siter
Dorthe Skrevet 12. juni 2012 Skrevet 12. juni 2012 Det har han fått! Og han har falt...dåååårlig gave til mann som innimellom glemmer at han er to år unna 40..;p Jeg kan alt om det å falle på skateboard Men jeg vet han, mannen din altså, synes det er moro:) 0 Siter
laguna1 Skrevet 12. juni 2012 Forfatter Skrevet 12. juni 2012 Jeg kan alt om det å falle på skateboard Men jeg vet han, mannen din altså, synes det er moro:) Han synes det er morro, men jeg tør ikke å se..;p Vi spleisa i fjor sommer, han er flink, men ikke fjorten lenger, og innledet med å forstue ankelen kraftig...;p 0 Siter
Dorthe Skrevet 12. juni 2012 Skrevet 12. juni 2012 Han synes det er morro, men jeg tør ikke å se..;p Vi spleisa i fjor sommer, han er flink, men ikke fjorten lenger, og innledet med å forstue ankelen kraftig...;p Jeg har ikke sett minstemann enda jeg og ikke har jeg sett ham på snowboard heller. Jeg tør heller ikke, hadde jeg sett det så hadde jeg antagelig beslaglagt begge deler så det er like greit at jeg ikke ser. Jeg tror nok din mann har kommet i en annen alder så han er litt mer forsiktig enn minstemann. Men det har hjulpet at han tryna på snowboard i vinter, han har blitt mer forsiktig. 0 Siter
laban Skrevet 12. juni 2012 Skrevet 12. juni 2012 Det har han fått! Og han har falt...dåååårlig gave til mann som innimellom glemmer at han er to år unna 40..;p Beskyttelsesutstyr til skateboard ;-) 0 Siter
Axcia Skrevet 12. juni 2012 Skrevet 12. juni 2012 Det er en ide Hva slags forretninger får jeg eventuelt kjøpt det i? Sportsbutikk? Se nederst på sida: http://www.camelbak.com/Sports-Recreation/Bottles.aspx Sjekk ebay! 0 Siter
laguna1 Skrevet 12. juni 2012 Forfatter Skrevet 12. juni 2012 Se nederst på sida: http://www.camelbak.com/Sports-Recreation/Bottles.aspx Sjekk ebay! Takk 0 Siter
laguna1 Skrevet 12. juni 2012 Forfatter Skrevet 12. juni 2012 Beskyttelsesutstyr til skateboard ;-) Haha, men faktisk ingen dårlig ide Om han vil bruke det da.. 0 Siter
laguna1 Skrevet 12. juni 2012 Forfatter Skrevet 12. juni 2012 Jeg har ikke sett minstemann enda jeg og ikke har jeg sett ham på snowboard heller. Jeg tør heller ikke, hadde jeg sett det så hadde jeg antagelig beslaglagt begge deler så det er like greit at jeg ikke ser. Jeg tror nok din mann har kommet i en annen alder så han er litt mer forsiktig enn minstemann. Men det har hjulpet at han tryna på snowboard i vinter, han har blitt mer forsiktig. Han er ikke forsiktig _idet hele tatt_, og, nei, det hjap ikke at han tryna...;p Det være seg med alt. Her forleden STO han på det glatte trappegelenderet, på det høyeste punktet, med munnen full av spiker, og henda fulle av bilde og hammer, denslags. Så det gjelder ikke bare skateboard.. Jeg blir litt nervøs av sånt. 0 Siter
Dorthe Skrevet 12. juni 2012 Skrevet 12. juni 2012 Han er ikke forsiktig _idet hele tatt_, og, nei, det hjap ikke at han tryna...;p Det være seg med alt. Her forleden STO han på det glatte trappegelenderet, på det høyeste punktet, med munnen full av spiker, og henda fulle av bilde og hammer, denslags. Så det gjelder ikke bare skateboard.. Jeg blir litt nervøs av sånt. Noen bare er sånn, ikke så mye å gjøre med det og de blir bare irriterte når man sier noe. Jeg tror du bare må snu deg en annen vei når det skjer og heller fortelle ham i etterkant at du faktisk ikke synes noe om det. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 12. juni 2012 Skrevet 12. juni 2012 Synes ideen din om sekk med stol er god! Her er en som kanskje kan passe?: http://komplettfritid.no/product/solvkroken-stolsekk1?utm_source=kelkoono&utm_medium=cpc&utm_campaign=kelkooclick&utm_term=S%F8lvkroken%20Stolsekk%20Voksen 0 Siter
laguna1 Skrevet 13. juni 2012 Forfatter Skrevet 13. juni 2012 Synes ideen din om sekk med stol er god! Her er en som kanskje kan passe?: http://komplettfritid.no/product/solvkroken-stolsekk1?utm_source=kelkoono&utm_medium=cpc&utm_campaign=kelkooclick&utm_term=S%F8lvkroken%20Stolsekk%20Voksen Takk! Den er midt i blinken! 0 Siter
Katt-ja Skrevet 13. juni 2012 Skrevet 13. juni 2012 Han er ikke forsiktig _idet hele tatt_, og, nei, det hjap ikke at han tryna...;p Det være seg med alt. Her forleden STO han på det glatte trappegelenderet, på det høyeste punktet, med munnen full av spiker, og henda fulle av bilde og hammer, denslags. Så det gjelder ikke bare skateboard.. Jeg blir litt nervøs av sånt. Kjøp en kul hjelm :-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 13. juni 2012 Skrevet 13. juni 2012 Takk! Den er midt i blinken! Jeg ville også hatt en sånn 0 Siter
laguna1 Skrevet 13. juni 2012 Forfatter Skrevet 13. juni 2012 Jeg ville også hatt en sånn Den er kjempefin, og nå bestilt Også fyller jeg den med noen gode øl, seigmenn, og fiskesluker og sånn. Yay! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 13. juni 2012 Skrevet 13. juni 2012 Den er kjempefin, og nå bestilt Også fyller jeg den med noen gode øl, seigmenn, og fiskesluker og sånn. Yay! Perfekt gave ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.