Gå til innhold

Siden det er mange gavetråder her..

Anbefalte innlegg

...noen som har lyst til å hjelpe meg med ideer til et års bryllupspresang til verdens søteste og fineste mann?

Han er glad i musikk, fisketurer, konserter, godt øl, er hendig og flink til å snekre og slikt..

Men, vi har fått konsertbiletter av noen andre (+ at han fikk av meg tidligere i år), han har full verktøykasse (+ at det virker hintete med verktøy), fiskeutstyr har han jo i bøtter og spann, og han har fått sluker og sånn av meg 1000 ganger før, bla i julekalender.

Budsjett er max 500 kroner.

Jeg har tenkt på sånn sekk med innebygd stol som han kan bruke på fisketur, og så putte et par gode øl og litt seigmenn og sånn opp i der, men en sånn sekk er vel fort dyr?

Er det noen som har tips til en brilliant gave til en flott mann blir jeg glad! :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/380367-siden-det-er-mange-gavetr%C3%A5der-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg kan alt om det å falle på skateboard ;) Men jeg vet han, mannen din altså, synes det er moro:)

Han synes det er morro, men jeg tør ikke å se..;p Vi spleisa i fjor sommer, han er flink, men ikke fjorten lenger, og innledet med å forstue ankelen kraftig...;p

Han synes det er morro, men jeg tør ikke å se..;p Vi spleisa i fjor sommer, han er flink, men ikke fjorten lenger, og innledet med å forstue ankelen kraftig...;p

Jeg har ikke sett minstemann enda jeg og ikke har jeg sett ham på snowboard heller. Jeg tør heller ikke, hadde jeg sett det så hadde jeg antagelig beslaglagt begge deler så det er like greit at jeg ikke ser. Jeg tror nok din mann har kommet i en annen alder så han er litt mer forsiktig enn minstemann.

Men det har hjulpet at han tryna på snowboard i vinter, han har blitt mer forsiktig.

Jeg har ikke sett minstemann enda jeg og ikke har jeg sett ham på snowboard heller. Jeg tør heller ikke, hadde jeg sett det så hadde jeg antagelig beslaglagt begge deler så det er like greit at jeg ikke ser. Jeg tror nok din mann har kommet i en annen alder så han er litt mer forsiktig enn minstemann.

Men det har hjulpet at han tryna på snowboard i vinter, han har blitt mer forsiktig.

Han er ikke forsiktig _idet hele tatt_, og, nei, det hjap ikke at han tryna...;p

Det være seg med alt. Her forleden STO han på det glatte trappegelenderet, på det høyeste punktet, med munnen full av spiker, og henda fulle av bilde og hammer, denslags. Så det gjelder ikke bare skateboard..;)

Jeg blir litt nervøs av sånt.

Annonse

Han er ikke forsiktig _idet hele tatt_, og, nei, det hjap ikke at han tryna...;p

Det være seg med alt. Her forleden STO han på det glatte trappegelenderet, på det høyeste punktet, med munnen full av spiker, og henda fulle av bilde og hammer, denslags. Så det gjelder ikke bare skateboard..;)

Noen bare er sånn, ikke så mye å gjøre med det og de blir bare irriterte når man sier noe. Jeg tror du bare må snu deg en annen vei når det skjer og heller fortelle ham i etterkant at du faktisk ikke synes noe om det.

Kjøp en kul hjelm :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...