Apeldoorn Skrevet 22. juni 2012 Skrevet 22. juni 2012 ''_Hvis_ jeg har vært hypoman syns jeg ikke det var noe særlig...'' Sikker på at du ikke er det nå? Jeg har det greit nå, men hvis det går for lenge... da blir det verre. Jeg kjenner meg ikke så mye igjen i dette, egentlig, men har visst denne bipolare typen av schziaffektiv lidelse da. 0 Siter
Gondor Skrevet 22. juni 2012 Forfatter Skrevet 22. juni 2012 Hørtes veldig rotete å forholde seg til alle disse ulike diagnosene, og ikke minst ulike "hjelpere"... Det som må på plass her er vel en ansvargruppe - du kan få en fra kommunen / bydelen til å lede dette. Anbefales. Jeg har hatt en ansvarsgruppe. Litt for mange idioter som var involvert. De fornærmet min intelligens. Uten dermed å ha sagt at jeg er spesielt smart. Men det var virkelig for ille 0 Siter
Apeldoorn Skrevet 22. juni 2012 Skrevet 22. juni 2012 Jeg har hatt en ansvarsgruppe. Litt for mange idioter som var involvert. De fornærmet min intelligens. Uten dermed å ha sagt at jeg er spesielt smart. Men det var virkelig for ille Hmm... finn en ny leder, da, vel? verdt et forsøk. det kan ha mye for seg. 0 Siter
Gjest bjørkhild Skrevet 26. juni 2012 Skrevet 26. juni 2012 Intet fusisk problem, men blir psykisk syk om jeg seponerer dem. Det var nok en årsak til at jeg fikk dem i utgangspunktet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.