Prince Mild 10 Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Hei Jeg skal snart flytte til Namsos i jobbsammenheng (er i Oslo nå). Har tidligere vært innom stedet på en kort tur i forbindelse med jobbintervju. Men jeg vet ikke hvordan det er å bo der. Er det noen som har bodd der eller bor der som kan fortelle litt mer om stedet? Jeg er 32 år gammel (mann) og skal jobb innen offentlig helse (sykehus). Liker å trene og gå turer i tillegg til kafèbesøk med venner (kjenner dog ingen i Namsos). Hvordan kommer man i kontakt med folk der? Er spent på svar 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/381093-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-om-byen-namsos/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
brilleslangen Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Namsos er en liten by(Jeg bor der ikke selv men bor et par timers kjøring unna). Du blir fort kjent med naboene om du bare tør å hilse og slå av en prat. Jeg tror du har fått deg en flott arbeidsplass. Og jeg tror egentlig at det kanskje forventes at man hilser etter noen dager. De fleste i nærområdet vil jeg tro vet hvem du er omtrent før du har flyttet inn. iallfall om det er der som her. Når du er kommet dit får du spørre de du kommer i snakk med om hvordan de vil foreslå at du går fram for å bli kjent med flere. Det kommer jo litt an på interessene dine også, i forhold til om det er noen klubber/lag du kan hive deg med på... eller om det er noe sted man bare kan møte folk.Lykke til og gratulerer med jobben 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/381093-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-om-byen-namsos/#findComment-3358284 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prince Mild 10 Skrevet 24. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2012 Namsos er en liten by(Jeg bor der ikke selv men bor et par timers kjøring unna). Du blir fort kjent med naboene om du bare tør å hilse og slå av en prat. Jeg tror du har fått deg en flott arbeidsplass. Og jeg tror egentlig at det kanskje forventes at man hilser etter noen dager. De fleste i nærområdet vil jeg tro vet hvem du er omtrent før du har flyttet inn. iallfall om det er der som her. Når du er kommet dit får du spørre de du kommer i snakk med om hvordan de vil foreslå at du går fram for å bli kjent med flere. Det kommer jo litt an på interessene dine også, i forhold til om det er noen klubber/lag du kan hive deg med på... eller om det er noe sted man bare kan møte folk.Lykke til og gratulerer med jobben Takk for svar Det var noen gode råd du kom med her. De kommende kollegene mine fikk jeg et særdeles godt inntrykk av, og jeg ble dessuten vist rundt i byen som ser meget flott ut. Jeg liker å trene på helsestudio i tillegg til turer i skog og mark. Har dog en utenlandsk bakgrunn, men som for min del ikke er hemmende. Det sies jo mentaliteten på småstedene kan være snever, men slik er det jo overalt. Det er ikke lenge til jeg flytter på meg så dette blir spennende. Nok en gang takk for rådene 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/381093-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-om-byen-namsos/#findComment-3368129 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.