Gå til innhold

Tegn på graviditet de første 2 ukene?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Spennendehelg

Det kan det vettu :-) Og det er de som går et helt svangerskap uten å merke noentingen.

Grunnen til lite svar, er at det finnes liksom ikke et "fasitsvar" her.

Siden du er voksen nok til å ha sex, så går vi ut fra at du kjenner til historien om blomsten og bienene også :-)

Ha en fin helg, før du tar et par tester :-)

Gjest Uuups

Det kan det vettu :-) Og det er de som går et helt svangerskap uten å merke noentingen.

Grunnen til lite svar, er at det finnes liksom ikke et "fasitsvar" her.

Siden du er voksen nok til å ha sex, så går vi ut fra at du kjenner til historien om blomsten og bienene også :-)

Ha en fin helg, før du tar et par tester :-)

Takk i like måte! :)

Jeg får holde meg alkoholfri denne helgen, sånn i tilfelle ;)

Gjest Spennendehelg

Takk i like måte! :)

Jeg får holde meg alkoholfri denne helgen, sånn i tilfelle ;)

Med min første, så merket jeg det med en gang. Innen 2 uker.

Med nr.2 gikk det mye lenger tid.

Det "uvanlige" her, er den lange perioden du har vært uten mens.

Hva det kan skyldes og sånne ting, er du den eneste som vet.

Lykke til :-)

Gjest Uuups

Med min første, så merket jeg det med en gang. Innen 2 uker.

Med nr.2 gikk det mye lenger tid.

Det "uvanlige" her, er den lange perioden du har vært uten mens.

Hva det kan skyldes og sånne ting, er du den eneste som vet.

Lykke til :-)

Takk for svar!

''Det "uvanlige" her, er den lange perioden du har vært uten mens.''

Ja, jeg vet. Tror det skyldes stress og litt undervekt. Er ikke føstre gangen mensen klusser pga dette.

Var forøvrig hos gynokolog for senest6 mnd siden for å ta celleprøve og hun kunne konstatere at alt var helt fint. Jeg har jo vært litt bekymret for cyster o.l siden mensen av og til uteble, med der var altså ingen tegn til det.

Noen kan merke det så tidlig, spesielt hvis de har vært gravide tidligere og kan kjenne igjen "sine" tegn. Det er ganske mange som har noen symptomer omtrent når de skulle hatt mensen - problemet er at de ofte likner veldig på typiske tegn på at den kommer.

Dessuten vil veeeldig mange som prøver å bli gravide eller som er redde for at de har blitt gravide, merke en masse symtomer hver eneste gang de kjenner etter ;-)

Jeg har vært gravid tre ganger (to barn og en spontanabort) og aldri hatt nevneverdige symptomer de første månedene, bortsett fra uteblitt mens.

Annonse

Metallisk smak i munnen og endret appetitt, både hva angår mengde og preferanser, kan være tidlige tegn på graviditet. Tretthet kan også komme tidlig.

Man kan miste mens uten å være gravid og bli gravid uten mens. Uregelmessig mens betyr først og fremst at man kan bli gravid når som helst.

mvh

Første gangen merket jeg det samtidig som mensen uteble ved at en voldsom kvalme kom kastet over med på bussen en dag. :o)

Andre gangen merket jeg det etter et par dager - da satt den velkjente kvalmen der igjen, den ligner ikke på vanlig spysykekvalme synes jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...