Gå til innhold

Nordmenn mer positive til innvandrere

Anbefalte innlegg

Et sertifisert selskap gjør ikke det, og det vet du godt. Eller bør vite det.

''Et sertifisert selskap gjør ikke det, og det vet du godt. Eller bør vite det.''

Hahaha. At er selskap er sertifisert har ingen verdens ting å si i så måte. Nå må du virkelig gi deg. Jeg jobber forresten i et sertifisert selskap selv, så dette VET jeg. Du eier rett og slett ikke bakkekontakt nå.

Fortsetter under...

• Svar 94
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

38

• Mandolaika

10

• Louis Cyphre

4

• Katt-ja

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest maiapril

Ja, siden resultatet ikke er i tråd med dine fordommer, så kaller du det nok for det.

Det er likevel ikke det.

Hva er det som egentlig feiler deg? Du anser alle som har andre meninger enn deg for idioter som du mener at du må oppdra. Du er virkelig et merkelig fenomen.

Gjest kattenjammer

Hva er det som egentlig feiler deg? Du anser alle som har andre meninger enn deg for idioter som du mener at du må oppdra. Du er virkelig et merkelig fenomen.

''Hva er det som egentlig feiler deg? Du anser alle som har andre meninger enn deg for idioter som du mener at du må oppdra. Du er virkelig et merkelig fenomen.'

Gjør DOL mer underholdene da! Nå skal jeg lage meg mer popcorn...

''Et sertifisert selskap gjør ikke det, og det vet du godt. Eller bør vite det.''

Hahaha. At er selskap er sertifisert har ingen verdens ting å si i så måte. Nå må du virkelig gi deg. Jeg jobber forresten i et sertifisert selskap selv, så dette VET jeg. Du eier rett og slett ikke bakkekontakt nå.

Igjen, du har ikke lagt fram fnugg av underbyggelse for at noe er galt med undersøkelsen.

Du liker bare ikke resultatet.

Annonse

Hvem var oppdragsgiver?

Staten. Nå, som i tidligere år.

Ettersom vi snakker om forskjell over tid, så kan man anta at en ev. feil er den samme. Man er FLERE positive i 2012 enn i 2002 (for eksempel). Men firma, oppdragsgiver osv er identisk begge gangene, så de feilene vil nulles ut.

Ikke bare det, Synovate er et proff selskap med et internasjonalt rykte. De driver ikke med "tull", og risikerer ryktet sitt, for en liten undersøkelse.

Med vennlig hilsen

Gjest kitsune

''Ja, det er sikkert derfor motstanden mot innvandring er størst i de områdene med flest innvandrere. – kitsune''

Frp i Oslo fikk 7% av stemmene. Carl I Hagen fikk nesten ingen stemmer.

I Groruddalen hadde Frp dobbelt så høy oppslutning.

Louis Cyphre

''Europeere vender seg mot innvandring. En rekke meningsmålinger viser at europeere inntar en stadig mer negativ holdning til ikke-europeisk innvandring, og spesielt muslimer''

http://www.document.no/2011/08/europeere-vender-seg-mot-innvandring/

Når du kommer med sitater fra en av ABBs favorittwebsider, så sier det noe om nivået.

:knegg:

''Når du kommer med sitater fra en av ABBs favorittwebsider, så sier det noe om nivået.''

Dette latterlige svaret sier mest om nivået på din usakelighet. Men takk for at du bekrefter at du har sluppet opp for argumenter.

Annonse

''Når du kommer med sitater fra en av ABBs favorittwebsider, så sier det noe om nivået.''

Dette latterlige svaret sier mest om nivået på din usakelighet. Men takk for at du bekrefter at du har sluppet opp for argumenter.

Takk for at du bekrefter hvilke type nettsider du hører hjemme på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...