Gå til innhold

FU: Hvor stor stilling jobber du?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Håper å unngå det ja

Kvinne og aleinemor til to.

Jeg har akkurat fullført studier og skal starte i 80 % jobb etter eget ønske.

Unnskyld at jeg bare bryter inn i tråden om noe helt annet her. Er du alenemor? Har du vært igjennom mekling og barnefordelingssak? Jeg bare spør siden jeg kanskje må igjennom det samme. Mener å huske at du har skrevet at du og din eks hadde et høyt konfliktnivå.

mariaflyfly

Unnskyld at jeg bare bryter inn i tråden om noe helt annet her. Er du alenemor? Har du vært igjennom mekling og barnefordelingssak? Jeg bare spør siden jeg kanskje må igjennom det samme. Mener å huske at du har skrevet at du og din eks hadde et høyt konfliktnivå.

Har vært gjennom mekling og forhandlinger om barnefordeling, men ikke rettssak, ja.

Du kan sende meg en mail på [email protected] hvis det er noe du vil spørre om. :)

Annonse

Gjest Håper å unngå det ja

Har vært gjennom mekling og forhandlinger om barnefordeling, men ikke rettssak, ja.

Du kan sende meg en mail på [email protected] hvis det er noe du vil spørre om. :)

Takk for svar. Jeg skal sende deg en mail hvis det nødvendig, tusen takk for din mailadresse.

Jeg håper og tror at ting eventuelt vil gå i orden ved mekling her også.

mariaflyfly

Takk for svar. Jeg skal sende deg en mail hvis det nødvendig, tusen takk for din mailadresse.

Jeg håper og tror at ting eventuelt vil gå i orden ved mekling her også.

Lykke til med meklinga!

Gi meg et hint her inne dersom du sender meg noe på flyfly-mailen. Jeg bruker den nesten aldri. :)

Gjest togli

Jeg er dame, gift med ukependler og har 3 barn.

Frem til september 2011 var jeg i 75% jobb (selvvalgt deltid), noe som passet utmerket.

Har dessverre vært sykemeldt siden det, og er dermed hjemme...

Kvinne, 42, har tre barn i grunnskolealder nesten på fulltid, jobber 100 %.

Annonse

Gjest togli

Jeg er dame, gift med ukependler og har 3 barn.

Frem til september 2011 var jeg i 75% jobb (selvvalgt deltid), noe som passet utmerket.

Har dessverre vært sykemeldt siden det, og er dermed hjemme...

Høh... innlegget mitt kom visst feil... skulle til trådstarter ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...