Gjest Grop Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 «Håper du brenner i helvete!» Greit nok, slikt skal man ikke oppleve, men vi kjenner bare den ene siden i saken. Kan godt være Maiken oppførte seg dårlig også. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/381379-maiken-16-fikk-sjokk-sms-fra-telenor/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Det er agurktider igjen. :knegg: Telenor skal selvsagt være proffe (og er det som regel også), og ikke skrive slikt uansett hva kunden sier/gjør. Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/381379-maiken-16-fikk-sjokk-sms-fra-telenor/#findComment-3360753 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest luftslott Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Tror nok det er to sider av denne saken ja, men som kundebehandler skal man være proff nok til å ikke vise kunden hvor irriterende de kan være. Men å levere klage en lørdagsmorgen og "gi dem frist til klokka 12" med å svare er bare teit. Det er da ingen på jobb på klageavdelingene i helgene vel? De aller fleste bedrifter har sånt åpent bare på virkedager, da kan man ikke forvente svar på timen i helga! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/381379-maiken-16-fikk-sjokk-sms-fra-telenor/#findComment-3360755 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Selvfølgelig har saken to sider, og jeg kan bare forestille meg hva kunden kan ha sagt til konsulenten (har jobbet med kundebehandling selv og vet hva som kan komme)... men uansett hva kunden sa, skal kundebehandleren opptre profesjonelt, og ikke reagere på denne måten... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/381379-maiken-16-fikk-sjokk-sms-fra-telenor/#findComment-3360946 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grop Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Selvfølgelig har saken to sider, og jeg kan bare forestille meg hva kunden kan ha sagt til konsulenten (har jobbet med kundebehandling selv og vet hva som kan komme)... men uansett hva kunden sa, skal kundebehandleren opptre profesjonelt, og ikke reagere på denne måten... Enig i det, men ingen er perfekte. Kan tenke meg Telenor-kundebehandlere får gjennomgå, da kan det tippe over for hvem som helst. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/381379-maiken-16-fikk-sjokk-sms-fra-telenor/#findComment-3360975 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandolaika Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Enig i det, men ingen er perfekte. Kan tenke meg Telenor-kundebehandlere får gjennomgå, da kan det tippe over for hvem som helst. ''Kan tenke meg Telenor-kundebehandlere får gjennomgå, da kan det tippe over for hvem som helst.'' Slikt skriver/sier man ikke til en kunde, uansett. Kan man ikke klare å la det være, kan man ikke ha jobb som kundebehandler, rett og slett. Uansett hva kunden sa/gjorde, så er det kundebehandleren som er den profesjonelle parten her. Hvis kunder oppfører seg totalt uspiselig, får man heller si at man legger på og at kunden kan ringe opp igjen når han/hun kan føre en normal samtale. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/381379-maiken-16-fikk-sjokk-sms-fra-telenor/#findComment-3361031 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Enig i det, men ingen er perfekte. Kan tenke meg Telenor-kundebehandlere får gjennomgå, da kan det tippe over for hvem som helst. En sms er i mine øyne en litt mer overveid handling, du skal legge på med kunden, skrive en sms og sende den. Det bør man som kundebehandler være profesjonell nok til ikke å gjøre... At ord kan falle i løpet av samtalen er litt mer forståelig, men en sms? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/381379-maiken-16-fikk-sjokk-sms-fra-telenor/#findComment-3361122 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.