Gå til innhold

Maiken (16) fikk sjokk-sms fra Telenor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest luftslott

Tror nok det er to sider av denne saken ja, men som kundebehandler skal man være proff nok til å ikke vise kunden hvor irriterende de kan være.

Men å levere klage en lørdagsmorgen og "gi dem frist til klokka 12" med å svare er bare teit. Det er da ingen på jobb på klageavdelingene i helgene vel? De aller fleste bedrifter har sånt åpent bare på virkedager, da kan man ikke forvente svar på timen i helga!

Selvfølgelig har saken to sider, og jeg kan bare forestille meg hva kunden kan ha sagt til konsulenten (har jobbet med kundebehandling selv og vet hva som kan komme)... men uansett hva kunden sa, skal kundebehandleren opptre profesjonelt, og ikke reagere på denne måten...

Selvfølgelig har saken to sider, og jeg kan bare forestille meg hva kunden kan ha sagt til konsulenten (har jobbet med kundebehandling selv og vet hva som kan komme)... men uansett hva kunden sa, skal kundebehandleren opptre profesjonelt, og ikke reagere på denne måten...

Enig i det, men ingen er perfekte. Kan tenke meg Telenor-kundebehandlere får gjennomgå, da kan det tippe over for hvem som helst.

Enig i det, men ingen er perfekte. Kan tenke meg Telenor-kundebehandlere får gjennomgå, da kan det tippe over for hvem som helst.

''Kan tenke meg Telenor-kundebehandlere får gjennomgå, da kan det tippe over for hvem som helst.''

Slikt skriver/sier man ikke til en kunde, uansett. Kan man ikke klare å la det være, kan man ikke ha jobb som kundebehandler, rett og slett. Uansett hva kunden sa/gjorde, så er det kundebehandleren som er den profesjonelle parten her. Hvis kunder oppfører seg totalt uspiselig, får man heller si at man legger på og at kunden kan ringe opp igjen når han/hun kan føre en normal samtale.

Annonse

En sms er i mine øyne en litt mer overveid handling, du skal legge på med kunden, skrive en sms og sende den. Det bør man som kundebehandler være profesjonell nok til ikke å gjøre... At ord kan falle i løpet av samtalen er litt mer forståelig, men en sms?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...