Gå til innhold

Dvd spiller i bil

Anbefalte innlegg

Gjest Laaaaang biltur

Vi skal kjøre langt med bil i sommer med 2 barn. Vi kjøpte da en dvd spiller til bilen. Fant ut litt senere at vi måtte ha 2 stk så vi kjøpte en likedan til.Begge r med trådløs hodetlf. Merket er nexebase. Vi satt disse i bila og begynte ferien men det gikk ikke helt bra. 1 barn så på kaptein sabeltann og 2 barn på narnia. Men 2 barn fikk lyden av kaptein sabeltann påsin hodetlf også og ikke sin film. Og når 2 barn brukte fjernkontroll for å slå sin av slo ågså den andre seg av. Vi betalte 2000 kr for disse og da bør de jo kunne spille hver sin film uten noe problem. Vist du skjønner hva jeg prøver å forklarer og vet hva jeg kan gjøre så blir jeg glad for ett svar :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/381382-dvd-spiller-i-bil/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest prust

Vi hadde også headset til våre tre barn. To av dem var trådløse. Disse var det mye tull med, de var ustabile og det ble en god del skurring. Men det var to kanaler på dem, og en måtte stille dem inn slik at de matchet riktig film. Mulig vi gjorde det slik at den filmen som to barn skulle se, brukte de trådløse, mens det siste barnet brukte kabelsett på sin film.

Vi ødela den splitteren vi måtte ha for at de skulle kunne se to ulike filmer, så de siste årene har de måttet se samme type film på begge skjermene. Men det er ok. De er ikke så interessert i film lenger, og sitter heller med ds og mobiler.

Men gå tilbake der dere kjøpte det, og klag!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/381382-dvd-spiller-i-bil/#findComment-3360824
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...