Gjest rettetang Skrevet 10. juli 2012 Skrevet 10. juli 2012 Kommer med en gang! Døra er åpen, kom rett inn! 0 Siter
cathlin Skrevet 11. juli 2012 Forfatter Skrevet 11. juli 2012 Jeg har regndress, men den har jo krympet i løpet av vinteren Dårlig unnskyldning;-) 0 Siter
mrxx Skrevet 11. juli 2012 Skrevet 11. juli 2012 Det stopper meg ikke å gjøre det jeg stort sett gjør, så jeg sitter ikke rolig i sofaen av den grunn. Men det blir likevel mindre uteaktiviteter. Kjeder meg gjør vel aldri, har altfor mye å holde på med til det:-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 11. juli 2012 Skrevet 11. juli 2012 Dårlig unnskyldning;-) Dø, det er da virkelig ikke noe vanskelig å få med meg ut da 0 Siter
cathlin Skrevet 11. juli 2012 Forfatter Skrevet 11. juli 2012 Det stopper meg ikke å gjøre det jeg stort sett gjør, så jeg sitter ikke rolig i sofaen av den grunn. Men det blir likevel mindre uteaktiviteter. Kjeder meg gjør vel aldri, har altfor mye å holde på med til det:-) Du er kanskje en sånn garasjemann? Noe sier meg forresten at jeg har glemt noe som har med deg å gjøre.. 0 Siter
mrxx Skrevet 11. juli 2012 Skrevet 11. juli 2012 Du er kanskje en sånn garasjemann? Noe sier meg forresten at jeg har glemt noe som har med deg å gjøre.. Jeg er en garasjemann ja, uten tvil, men gjør det meste utover det også, så det er masse å ta seg til:-) Jeg tror også at du har glemt noe:-) 0 Siter
cathlin Skrevet 12. juli 2012 Forfatter Skrevet 12. juli 2012 Jeg er en garasjemann ja, uten tvil, men gjør det meste utover det også, så det er masse å ta seg til:-) Jeg tror også at du har glemt noe:-) Vi får gjøre en deal tl høsten;-) 0 Siter
mrxx Skrevet 13. juli 2012 Skrevet 13. juli 2012 Vi får gjøre en deal tl høsten;-) Du får ta kontakt når det passer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.