Gå til innhold

Hvem skal spille deg i filmen? :0)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hm, jeg er overrasket over at alle ser ut til å ha holdt seg til quizen og ikke har tenkt på andre alternativer selv..

Da skulle Nicole Kidman spilt hovedrollen. Lang og tynn og med langt, rødt hår som hun bleker innimellom.

Skrevet

Tyne Daly - blir det sagt....sukk

Hun er jo flott! Og jeg tror hun hadde passet ypperlig! :o))))

Skrevet

Da skulle Nicole Kidman spilt hovedrollen. Lang og tynn og med langt, rødt hår som hun bleker innimellom.

Tøft. Det tror jeg kunne passe, fra det lille jeg vet om deg. :0)

Skrevet

I følge quiz'en blei det Drew Barrymore, men Meryl Streep skulle naturligvis fått den store æren ;-)

Skrevet

I slike tråder er standarden å ta quizen og legge ut resultatet, så det er nok derfor. Jeg gadd ikke å svare, fordi det var så få alternativer.

Jeg ble, som mange andre, Drew Barrymore. Men hvis jeg får velge selv: Zoë Wanamaker!

Haha, ja - Wanamaker kunne jeg gjerne tatt også :) Eller Pernilla August - om jeg nå skulle smigre meg selv litt...

Skrevet

Skulle jeg valgt selv, så hadde jeg valgt Demi Moore. Tøffeste skuespillerinna jeg vet om. :D (ikke at jeg ligner på henne, da)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...